Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards1977
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-09-2022
Mijn vragen:
Wie heeft er een tip? Ik zoek een hoofdcamera (action) die ik kan gebruiken bij mijn collega monteurs als ze op klus zijn. Ik zou graag met hun op afstand mee willen kijken op een pc. (Nu kijk ik vaak mee via foto’s en video maar hebben ze de handen niet vrij) voor iedereen werkt dit nu niet handig.

Voorkeuren:
- via WiFi of Bluetooth te verbinden met de telefoon
- voorkeur lampje
- te monteren op een hoofdband /helm
- makkelijk te bekijken of afstand via de pc
- goede beeldkwaliteit

Alvast super bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• S-te-fan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:47
Is een houder voor de telefoon niet handiger die je op de borst/helm kan monteren en de telefoon zo inklikt?

Die heeft iedereen (ga ik gemakshalve even vanuit) altijd bij zich, heeft de functionaliteit al om te videobellen.

Heb je zelf al oplossingen gevonden die mogelijk kunnen werken maar toch net niet voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Wat is je budget?

Wat heb je zelf al gevonden?

Wil je constant mee kunnen kijken of is gewoon videobellen ook prima? Wat vinden je collega's hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarquin
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-05 20:13
Leuke vraag. Dit gaat dus om support/ondersteuning denk ik?

Je moet sowieso iets hebben dat gewoon feilloos verbinding kan maken. Geen gemier met connecteren en apps, het moet gewoon altijd werken, met een druk op de knop. Ze zijn tenslotte aan het werk en ze zijn er niet om met camera's te spelen.

Ik zou het zoeken in iets dat echt feilloos werkt, ook als dat een paar honderd meer kost dan een houtje-touwtje oplossing.

Opties:
- Waarom kunnen ze geen klein statiefje meenemen voor hun telefoon, of een klem (lijmtang) met een telefoonhouder? Dan kun je een goede videoverbinden starten.
- Een bewakingscamera (€50, AliExpress), met de telefoon als hotspot. Zo log jij in op de camera (via een app) en kun je zelf de camera nog heen en weer draaien ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Margu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 15:38
Hangt natuurlijk heel hard van je budget af, maar onlangs zijn ze hier op het bedrijf de Hololens komen voorstellen. Een bril met camera, waar je dan via teams mee kan bellen en tegelijk notities kunt laten zien.

Maar dat is natuurlijk een veel grotere kost ineens.

Anders is de budget oplossing van gsm houder mss nog het makkelijkste.

• Tukker87
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-05 08:18
Je kunt met een GoPro livestreamen.
Pagina: 1