Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i] in de woonkamer hangt nu een nuc i3 van 7jaar aan de tv. Bedoelt voor viaplay, films en af en toe trackmania of cities skyline. Deze is end of live en moet vervangen. Wil eigenlijk weer een barebone, maar voor zelfde bedrag zou mini systeem met gpu ook mogen. [i]
Wat mag het systeem gaan kosten?
geen vastgesteld budget. Afhankelijk van afschrijving zeg 500 voor 5 jaar en 700 voor 8 jaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
compleet nieuw maar zonder randapparatuur en zonder besturingssysteem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al eens een deskmini voor kantoor gebouwd, toen met ryzen. Maar wil geen oud systeem. Nieuwe nuc vindt ik te duur voor wat het is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
minimale grootte en weinig geluid bij tv kijken.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit op dit moment beste prijs kwaliteit? Wat zou een andere leuke optie zijn?
[i] in de woonkamer hangt nu een nuc i3 van 7jaar aan de tv. Bedoelt voor viaplay, films en af en toe trackmania of cities skyline. Deze is end of live en moet vervangen. Wil eigenlijk weer een barebone, maar voor zelfde bedrag zou mini systeem met gpu ook mogen. [i]
Wat mag het systeem gaan kosten?
geen vastgesteld budget. Afhankelijk van afschrijving zeg 500 voor 5 jaar en 700 voor 8 jaar.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
compleet nieuw maar zonder randapparatuur en zonder besturingssysteem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al eens een deskmini voor kantoor gebouwd, toen met ryzen. Maar wil geen oud systeem. Nieuwe nuc vindt ik te duur voor wat het is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
minimale grootte en weinig geluid bij tv kijken.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit op dit moment beste prijs kwaliteit? Wat zou een andere leuke optie zijn?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 329,89 | € 329,89 |
1 | Barebones | ASRock DeskMini B660 | € 233,82 | € 233,82 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9i-17xx | € 39,91 | € 39,91 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws 4 F4-3200C22D-32GRS | € 105,- | € 105,- |
1 | Solid state drives | Kingston KC2500 1TB | € 129,99 | € 129,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 838,61 |