computer: I7 3770K 16GB 4 TB. Fotografie: Olympus OM-D E-M1 II en een heleboel lenzen. Zeer tevreden met MFT systeem.
Vraag
Alle reacties
In mijn reservoir zit een klein vlottertje die het waterniveau aangeeft. Misschien blijft hij plakken in het reservoir en geeft hij de melding dat hij leeg is.
Door hem schoon te maken, of te ontkalken zou hij weer moeten gaan drijven.
Ik hoop dat het zo duidelijk is, succes!
Door hem schoon te maken, of te ontkalken zou hij weer moeten gaan drijven.
Ik hoop dat het zo duidelijk is, succes!
Dank voor je antwoord maar die vlotter werkt prima.
computer: I7 3770K 16GB 4 TB. Fotografie: Olympus OM-D E-M1 II en een heleboel lenzen. Zeer tevreden met MFT systeem.
Sorry voor de late reactie, maar er zit ook een schakelaartje achtein dat detecteert of de waterbak geplaatst is. Als dat niet helemaal goed (meer) geeft dat dezelfde melding.
Hoe ik dat weet: bij zo'n apparaat was de controller op hol geslagen. De eigenaar kwam thuis en de koffiemolen liep continu. Door de warmte (waarschijnlijk) is de boel vervormd en reageerde de schakelaar niet meer.
Ook het verwarmingselement was aangezet en niet meer uit. Dus thermische veiligheden waren ook door.
Hoe ik dat weet: bij zo'n apparaat was de controller op hol geslagen. De eigenaar kwam thuis en de koffiemolen liep continu. Door de warmte (waarschijnlijk) is de boel vervormd en reageerde de schakelaar niet meer.
Ook het verwarmingselement was aangezet en niet meer uit. Dus thermische veiligheden waren ook door.