Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r1lub
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb een MSI Creator 17 B11UE met 1x Type-C (USB / DP / Thunderbolt™ 4) with PD charging poort.
Als ik een PD charger van coolblue gebruik wordt de laptop gewoon opgeladen.
Als ik mijn I-Tec -USB-C/Thunderbolt 3 Triple Display Docking Station + Power Delivery 85W hub aansluit werkt de PD niet.

Pak ik mijn werklaptop en sluit ik de I-Tec hub aan met dezelfde kabel dan werkt PD gewoon wel.

Ik heb al mijn drivers bijgewerkt, Firmware geupdate en ook bios op de laatste versie staan.

En toch werkt het niet via de Hub.

Heb al uitgesloten dat de poort van mijn MSI laptop niet werkt(andere PD stekker werkt gewoon) en de Hub werkt PD ook gewoon want bij mijn HP Probook 850 werkt deze prima. Ik heb ook diverse kabels geprobeerd.

Ik ben nu een beetje uitgeprobeerd. Heeft iemand ideeen waar ik verder nog naar kan kijken? :'( :'(

Bedankt!

Beste antwoord (via r1lub op 21-09-2022 20:50)

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 06:45
Geen idee, maar is er nergens in de specs beschreven of er een minimum vermogen noodzakelijk is om uberhaupt te kunnen laden? Wellicht wil hij wel 100W, geen idee.

Ik herken het helaas niet (zelf HP).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 06:45
Geen idee, maar is er nergens in de specs beschreven of er een minimum vermogen noodzakelijk is om uberhaupt te kunnen laden? Wellicht wil hij wel 100W, geen idee.

• r1lub
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-12-2024
PageFault schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:41:

Ik heb ook gekeken, maar ik heb diverse opladers geprobeerd met diverse wattages en die doen het wel. Zelf denk ik toch dat het aan de hub moet liggen. Hub is 85w en heb een voeding van 60w en 100 w geprobeerd en beide deden het.

Geef het op.

Bedankt!