kloof eind september,Op maandag 27 augustus 2001 21:31 schreef ______________ het volgende:
Wanneer wordt deze in NL verwacht?
Ik kan nml. geen info hierover op de Creative site vinden....
maar wat heb jij een irritante nick! niet meer normaal!
Tja, ik zit er eigenlijk niet echt op te wachten die Audigy...Met al die problemen met mijn SBlive heb ik het eigenlijk wel gehad met Creative.
Die kaarten van de concurrent zijn ook nog eens voordeliger en hebben meer functies.
Maarja, hij zal wel krachtiger zijn ofzo?
Die kaarten van de concurrent zijn ook nog eens voordeliger en hebben meer functies.
Maarja, hij zal wel krachtiger zijn ofzo?
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Ik lijk ook een van de weinige te zijn die de sblive gewoon kut geluid vind geven met kut drivers.
Maarja het zal wel goed klinken met labtec dingetjes van 100 piek
De Philips Arcoustic Edge lijkt me wel wat
Je bent niet de enigsteOp dinsdag 28 augustus 2001 00:31 schreef Hyperbird het volgende:
Ik lijk ook een van de weinige te zijn die de sblive gewoon kut geluid vind geven met kut drivers.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
http://www.tweakers.net/nieuws/18104?highlight=geluid
Alleen heeft die Philips een beetje last van ruis
Ben ook in afwachting.
Btw wat heb jij irritante username gekozen voor het forum, met die _____________________________ van je...
Btw wat heb jij irritante username gekozen voor het forum, met die _____________________________ van je...
In de meeste revieuw lees je nix over de ruis van die philips kaartjes, hardwareinfo heeft alleen getest met een setje plastic creative speakersOp dinsdag 28 augustus 2001 09:47 schreef 4POX het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/18104?highlight=geluid
Ik moet ook niets van die nieuwe Creative serie hebben. Nu een Terratec en die doet het prima. Kopieerbeveiliging zuigt gewoon hard...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Pagina: 1