Hallo! Ik wil voor een organisatie helpen spullen inkopen. een ding als tweakers is super handig daarvoor, als ze zoiets hebben in de UK. Iemand ervaringen/ideeën?
Reddit/Ebay?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Wat zoek je precies? Een nieuwssite? Een community? Een prijsvergelijker? Blogplatform?
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Dit is niet erg duidelijk. Bedoel je misschien de pricewatch?aquinox schreef op maandag 12 september 2022 @ 12:41:
. een ding als tweakers is super handig daarvoor,
Wij moeten nu gaan gokken wat jij misschien bedoelt.
www.tweakers.me.ukGarBaGe schreef op maandag 12 september 2022 @ 13:01:
Tijd voor een tweakers.co.uk?
[ Voor 91% gewijzigd door AW_Bos op 13-09-2022 00:44 ]
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets
Ik herinner mij dat Hardware.info ooit een Engelstalige versie van de site had. Maar of dat nog bestaat? Heb jij daar iets aan?
[ Voor 24% gewijzigd door Van der Berg op 13-09-2022 10:54 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Oh, volgens mij deed 'inkopen' eigenlijk alle andere opties afvallen. Maarja pricewatch dus ja! thx!de Peer schreef op maandag 12 september 2022 @ 13:14:
[...]
Dit is niet erg duidelijk. Bedoel je misschien de pricewatch?
Wij moeten nu gaan gokken wat jij misschien bedoelt.
Al eens gegoogled naar "price comparison" of "price comparison site:.co.uk"? Ik krijg echt veel resultaten terug.
Ik gebruik zelf vaak https://pricespy.co.uk/, https://uk.pcpartpicker.com/ en Google Shopping.
[ Voor 18% gewijzigd door Hjsurk op 13-09-2022 16:27 ]
@aquinox lees je je even in qua importheffingen, BTW, etc? UK is al enige tijd Brexit
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
tuurlijk, krijg je een hoop dingen waar je niet specifiek op product specs kan filteren zoals wel gewenst is bij tech. en wil persoonlijke ervaringen weten, niet naar de religie google luistern.DataGhost schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:19:
Al eens gegoogled naar "price comparison" of "price comparison site:.co.uk"? Ik krijg echt veel resultaten terug.
voor n uk orgaMAX3400 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 16:31:
@aquinox lees je je even in qua importheffingen, BTW, etc? UK is al enige tijd Brexit
Misschien is het dan handig als je die eisen ook uiteenzet in je topic, liefst zelfs in de topicstart al voordat mensen erop kunnen reageren, zodat er gerichter gezocht kan worden. Eerst zocht je namelijk naar "een tweakers", echt heel breed, daarna zocht je naar een "pricewatch", al iets specifieker maar nog steeds behoorlijk breed. Het gros van de mensen zal de PW primair gebruiken om prijzen te vergelijken van producten waar ze al het een en ander over weten. Je nadruk op "inkopen" deed mij ook denken dat enkel het prijsvergelijken je primaire doel was. De shopsurvey, reviews en filters zijn dan weer secundaire functies, die overigens in de meeste vergelijkers wel in meer of mindere mate te vinden zullen zijn, en het leek niet van belang voor je. Voor deze features kan je trouwens gewoon Tweakers gebruiken en als je gefilterd hebt op welk product je wilt hebben kan je die in een UK prijsvergelijker gooien zonder dat die net zo goed hoeft te kunnen filteren, toch?aquinox schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:14:
[...]
tuurlijk, krijg je een hoop dingen waar je niet specifiek op product specs kan filteren zoals wel gewenst is bij tech. en wil persoonlijke ervaringen weten, niet naar de religie google luistern.
Met Googlen op "price comparison", of met welke andere zoekmachine dan ook als je een ander geloof hebt, kom je op prijsvergelijkingssites uit en volgens mij zijn de meeste daarvan niet van Google. Dan kan je daarna gaan kijken welke van die sites aan je eisen voldoen. Is mijn reactie nu duidelijker?
Wij werken duidelijk op een hele andere manier. tweakers voor inkopen = pricewatch... en daarbij ga ik automatisch uit van tools om te filtreren op wat je nodig hebt... de producten hier kunnen heel anders beprijsd zijn dan in UK dus heeft niet zoveel zin om dat hier te doen. maar goed ieder zijn dingDataGhost schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:32:
[...]
Misschien is het dan handig als je die eisen ook uiteenzet in je topic, liefst zelfs in de topicstart al voordat mensen erop kunnen reageren, zodat er gerichter gezocht kan worden. Eerst zocht je namelijk naar "een tweakers", echt heel breed, daarna zocht je naar een "pricewatch", al iets specifieker maar nog steeds behoorlijk breed. Het gros van de mensen zal de PW primair gebruiken om prijzen te vergelijken van producten waar ze al het een en ander over weten. Je nadruk op "inkopen" deed mij ook denken dat enkel het prijsvergelijken je primaire doel was. De shopsurvey, reviews en filters zijn dan weer secundaire functies, die overigens in de meeste vergelijkers wel in meer of mindere mate te vinden zullen zijn, en het leek niet van belang voor je. Voor deze features kan je trouwens gewoon Tweakers gebruiken en als je gefilterd hebt op welk product je wilt hebben kan je die in een UK prijsvergelijker gooien zonder dat die net zo goed hoeft te kunnen filteren, toch?
Met Googlen op "price comparison", of met welke andere zoekmachine dan ook als je een ander geloof hebt, kom je op prijsvergelijkingssites uit en volgens mij zijn de meeste daarvan niet van Google. Dan kan je daarna gaan kijken welke van die sites aan je eisen voldoen. Is mijn reactie nu duidelijker?
@aquinox Het is mij nog steeds niet echt duidelijk wat je nu wilt. Daar ga je niet echt op in. Mocht je alleen een Pricewatch zoeken dan zijn in dit topic genoeg alternatieven genoemd denk ik. Hier komt dus een slotje op.
Mocht je nog willen verduidelijken wat je wilt en het topic weer open hebben, stuur me dan gerust een DM.
Mocht je nog willen verduidelijken wat je wilt en het topic weer open hebben, stuur me dan gerust een DM.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.