Getagged worden in een Plus-artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1777010

Topicstarter
Ik weet niet zeker of het hier hoort maar ik wil het toch eens aanhalen.

Ik ben van het weekend getagt in dit Plus-artikel: nieuws: 5 vragen over de beveiligingszorgen van de klokkenluider bij Twitter

Superleuk natuurlijk maar ik had dat artikel niet gelezen, en dat hoeft ook niet per se. Maarja, ik word blijkbaar getagt dus OK, ik offer wel een Plus-artikel-view op om te zien waarom ik getagt ben. Een kulreden, blijkt.

Maar ik word getagt in een artikel en kan vervolgens niet lezen / zien waarom. Kan ik niet minstens de content van de reactie zien om te weten wat ik ermee moet? Ik kan vreselijk out-of-context gequote zijn, we zullen het nooit weten.

En ik krijg genoeg Plus-artikelen dus het is niet heel erg ofzo, maar ik wilde het toch eens aanhalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

jelle.

Product Owner
Goed punt, maar tegelijkertijd ook wel een edge case. Over het algemeen taggen gebruikers vooral andere deelnemers in een reactiethread, dit is in elk geval de eerste keer dat ik zoiets voorbij zie komen. Een 'oplossing' zou ook nog kunnen zijn om degene die je getagged heeft, een DM te sturen.

Aangezien je wens verder wel duidelijk is, noteer ik 'm als nice-to-have en verplaats ik dit topic naar MF :)

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-05 20:16
Ik weet niet hoe moeilijk het te implementeren is, maar zou het een optie zijn om in zulke gevallen gebruikers toegang te geven tot alleen het draadje? Of anders op zijn minst tot de reactie in kwestie plus de bovenliggende reactie (i.v.m. context)?