Hoi allemaal,
Ik ben al langere tijd erg geïnteresseerd in de Asus Zenbook duo series van laptops maar ik had nog geen nieuwe laptop nodig, nu ben ik begonnen aan een nieuwe studie en ga ik veel met SolidWorks en Matlab werken dus is het voor mij tijd om iets nieuws te kopen.
Echter is de Asus Zenbook pro duo 14 nog niet beschikbaar en is zo ver als ik kan zien ook geen datum voor wanneer deze beschikbaar is, weet iemand dit toevallig?
Graag zou ik wel wat alternatieve willen voor deze laptop.
Mijn budget ligt rond de €2000-€2500
Hiervoor zou ik graag een laptop hebben met minstens een H/HS processor van een middel of hoge klasse.
16gb aan ram.
512gb SSD opslag.
14 inch scherm met touchscreen.
Een RTX3050
Windows.
Graag onder de 2kg.
En graag een professionele look.
Ik ben ook open voor andere suggesties
Ik ben al langere tijd erg geïnteresseerd in de Asus Zenbook duo series van laptops maar ik had nog geen nieuwe laptop nodig, nu ben ik begonnen aan een nieuwe studie en ga ik veel met SolidWorks en Matlab werken dus is het voor mij tijd om iets nieuws te kopen.
Echter is de Asus Zenbook pro duo 14 nog niet beschikbaar en is zo ver als ik kan zien ook geen datum voor wanneer deze beschikbaar is, weet iemand dit toevallig?
Graag zou ik wel wat alternatieve willen voor deze laptop.
Mijn budget ligt rond de €2000-€2500
Hiervoor zou ik graag een laptop hebben met minstens een H/HS processor van een middel of hoge klasse.
16gb aan ram.
512gb SSD opslag.
14 inch scherm met touchscreen.
Een RTX3050
Windows.
Graag onder de 2kg.
En graag een professionele look.
Ik ben ook open voor andere suggesties