Wij hebben via Telenet een CI+ module aangekocht met de bedoeling de oude TV (LG 42PQ3000 - ZA) met plaats voor een TV-kaartje naar boven te verplaatsen.
Ik heb zoals beschreven door telenet,de nodige stappen gevolgd om de module aan de praat te krijgen.
(1e coaxkabel plaatsen,2e stroomvoorziening ,en dan het automatisch afstemmen )
Stelt zich nu het probleem,dat via de instellingen van de TV,de keuze "kabel " niet aanwezig is.
met als gevolg dat het automatisch afstemmen op zenders niet lukt en kan de module niet geplaatst worden.
Evenmin is er een mogelijkheid om de opgegeven parameters door telenet,in te stellen.
Aangezien het een oudere TV betreft,heb ik me reeds gek gezocht op internet,echter zonder afdoend antwoord.
TV werd reeds teruggezet naar de fabrieksinstellingen,maar geen resultaat.
weet er iemand raad aub ?
bedankt
Ik heb zoals beschreven door telenet,de nodige stappen gevolgd om de module aan de praat te krijgen.
(1e coaxkabel plaatsen,2e stroomvoorziening ,en dan het automatisch afstemmen )
Stelt zich nu het probleem,dat via de instellingen van de TV,de keuze "kabel " niet aanwezig is.
met als gevolg dat het automatisch afstemmen op zenders niet lukt en kan de module niet geplaatst worden.
Evenmin is er een mogelijkheid om de opgegeven parameters door telenet,in te stellen.
Aangezien het een oudere TV betreft,heb ik me reeds gek gezocht op internet,echter zonder afdoend antwoord.
TV werd reeds teruggezet naar de fabrieksinstellingen,maar geen resultaat.
weet er iemand raad aub ?
bedankt