ey ben nieuw op dit gebied.... wat kan ik volgens jullie het beste voor gereedschap gebruiken bij `t modden wat is jullie ervaring? groeten robbie
Ligt eraan wat je moet doen he.
Dremeltje is wel handig. Tangetje, mesje, hamertje, zaagje... Weet ik veel.
Dremeltje is wel handig. Tangetje, mesje, hamertje, zaagje... Weet ik veel.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
dremel, figuurzaag
maar keywoord is dremel
gebruik de search daar maar s op
maar keywoord is dremel
gebruik de search daar maar s op
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Ik zou beginnen met een fake dremel
I'm partial to your abracadabra
iddOp maandag 27 augustus 2001 21:47 schreef Bluezy het volgende:
Ik zou beginnen met een fake dremel
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Waarom een dure Dremel, als je ook een decoupeerzaag kunt gebruiken?
Decoupeerzaag werkt nog sneller en makkelijker ook.
Of de figuurzaag uit je jongens-timmmerkist, met een metaalzaagje erin...
Maar je dremel kan je weer gebruiken om dat zaagje te slijpenOp maandag 27 augustus 2001 22:07 schreef augustus het volgende:
Waarom een dure Dremel, als je ook een decoupeerzaag kunt gebruiken?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Als je slim bent en je hebt een boormachine, hoef je heel gen drepel te kopen! Je zet gewoon die kopjes in je boormachine!
(Nederlanders... altijd zuinig, ik heb trouwens nog een tip
offtopic:
Als je bij de praxis schroefjes ofzo gaat afwegen, en je wilt dit op een nette mannier doen, dan leg je eerst de schroefjes op de schaal en daarna doe je het in een zakje! Dan hoef je het zakje niet te betalen!
)
Als je bij de praxis schroefjes ofzo gaat afwegen, en je wilt dit op een nette mannier doen, dan leg je eerst de schroefjes op de schaal en daarna doe je het in een zakje! Dan hoef je het zakje niet te betalen!
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Ik gebruik een Proxxon, da's een soort Dremel, maar dan met een externe voeding, zodat dat ding lekker klein is (3 cm doorsnee
)
Vroeger als ik snoep ging halen bij de Kruidvat hield ik altijd mijn vinger stiekem tegen de onderkant van de weegschaalOp dinsdag 28 augustus 2001 00:55 schreef laupro het volgende:
Als je slim bent en je hebt een boormachine, hoef je heel gen drepel te kopen! Je zet gewoon die kopjes in je boormachine!(Nederlanders... altijd zuinig, ik heb trouwens nog een tip
offtopic:)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Pagina: 1