Toon posts:

Tjonge jonge buzz!

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik maakte dus niemand voor debiel uit, ik wilde alleen ff laten weten dat ik de search al gebruikt had.
Sommige mensen denken dat ze op iedere vraag UTFS moeten andwoorden, daar word ik een beetje naar van.

Nou goed, voor iedereen die zich beledigt voelde, sorry!
Nu goed :?

Verwijderd

meer iets voor [forum=15]?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik schop em zo wel naar [forum=15], alleen als je de faq had gelezen die bovenin SA staat, namelijk: [topic=213253/1/100] Dan had je gelezen dat ik er tegen optreed als mensen zomaar "UTFS!" gaan roepen...

Als je dat dus had gelezen, had je die opmerking van "debielen forum" ook wel weggelaten, maar ik heb er ook bijgezet dat je gewoon een nieuw topic kan openen, dus ga je gang zou ik zeggen ;)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 27 augustus 2001 21:04 schreef Roefoes het volgende:
Ik maakte dus niemand voor debiel uit, ik wilde alleen ff laten weten dat ik de search al gebruikt had.
"voordat alle debielen in dit forum" vat ik taalkundig gezien dan ook op als een adressering aan iedereen op dit forum.

Had je ook netter kunnen doen.
En de titel van dit topic trouwens ook ;)

Kom, 't is echt niet zo warm meer, toch?
Nou goed, voor iedereen die zich beledigt voelde, sorry!
Nu goed :?
OK :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Nou nou zeg, tis ook nooit goed :(
Ik open wel een nieuwe topic.

offtopic:
Ik vind Easy CD Creator Platinum een K*T programma :(

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

afgehandeld :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.