Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Vraag
Beste antwoord (via StopEcocide op 11-09-2022 12:14)
You need to enter the IP address that you are forwarding ports to in the LAN Host box. It's possible for this to be either the IP address of your computer or any other IP address on your network that you want ports forwarded to.
[ Voor 77% gewijzigd door MAX3400 op 11-09-2022 12:12 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Alle reacties
Daar heb ik mijn eigen IP adres ingevuld.MAX3400 schreef op zondag 11 september 2022 @ 12:00:
En je LAN-veldje dan? Heb je wel een static IP geconfigureerd?
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚
Wat geeft de melding, de Windowssoftware, of de router?
Ik verplaats je vraag iig even van CSA naar de Netwerken-buren.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
You need to enter the IP address that you are forwarding ports to in the LAN Host box. It's possible for this to be either the IP address of your computer or any other IP address on your network that you want ports forwarded to.
[ Voor 77% gewijzigd door MAX3400 op 11-09-2022 12:12 ]
Succes! Held van de dag
F_J_K ook bedankt!
[ Voor 19% gewijzigd door StopEcocide op 11-09-2022 12:23 ]