Ik zoek een?
Ik zoek een goede Asus videokaart voor mijn nieuwe 5K schermen. 2 x LG UltraWide 5K (5120 x 2160) Voor kantoortoepassingen. En heel soms licht gamen.
Wat is je budget?
Ik zie dat video kaarten niet goedkoop zijn, en E500 kom ik wel op uit denk ik. Het mag ook meer zijn als daar duidelijk meerwaarde in zit voor mijn kantoor toepassingen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een Asus aangezien ik al veel fijne Asus componenten heb en daar altijd blij mee ben.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Windows 10 systeem, M2 2Tb SSD.
Vooral thuis kantoor dus met wat excel en web browsen, Youtube, foto bewerking en wat games zoals simcity en soortgelijk.
Deze schermen hebben display port 1.4 nodig maar dat is standaard tegenwoordig zie ik. En voldoende video geheugen is ook handig denk ik?
Kan ik toe met een “simpele” goedkope video kaart zoals
pricewatch: ASUS Dual GeForce RTX 3050 8GB
of heeft een iets betere duurdere kaart wel meerwaarde voor mijn toepassing?
Extra bonus als verlichting en laag stroomverbruik en relatief kleine form factor is altijd fijn natuurlijk.
Alvast dank voor de info en tips!
Ik zoek een goede Asus videokaart voor mijn nieuwe 5K schermen. 2 x LG UltraWide 5K (5120 x 2160) Voor kantoortoepassingen. En heel soms licht gamen.
Wat is je budget?
Ik zie dat video kaarten niet goedkoop zijn, en E500 kom ik wel op uit denk ik. Het mag ook meer zijn als daar duidelijk meerwaarde in zit voor mijn kantoor toepassingen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een Asus aangezien ik al veel fijne Asus componenten heb en daar altijd blij mee ben.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Windows 10 systeem, M2 2Tb SSD.
Vooral thuis kantoor dus met wat excel en web browsen, Youtube, foto bewerking en wat games zoals simcity en soortgelijk.
Deze schermen hebben display port 1.4 nodig maar dat is standaard tegenwoordig zie ik. En voldoende video geheugen is ook handig denk ik?
Kan ik toe met een “simpele” goedkope video kaart zoals
pricewatch: ASUS Dual GeForce RTX 3050 8GB
of heeft een iets betere duurdere kaart wel meerwaarde voor mijn toepassing?
Extra bonus als verlichting en laag stroomverbruik en relatief kleine form factor is altijd fijn natuurlijk.
Alvast dank voor de info en tips!
[ Voor 5% gewijzigd door Gerco-M op 10-09-2022 17:55 ]
Weteringbrug ZO 9.900Wp — NW 6.270Wp — Totaal 16.170Wp — 5 x MHI L/L (SCM / SRK / ZSX)