Ik wil de 3.1 USB poorten van mijn Acer notebook schoonmaken met contactspray omdat de verbinding met de harddisk steeds weg valt bij de minst of geringste beweging van de USB stekkers.
Nu blijft er stroom op de poorten staan en durf ik er geen contactspray in te spuiten. Ik ben bang dat de boel sluiting maakt. Net nog even getest er blijft ook stroom op de USB 3.1 poorten staat als de stroomstekker eruit is.
Wat ik zelf heb gedaan is de USB 3.1 poorten verwijderd bij apparaatbeheer en de computer uit gezet. Er blijft stroom op de USB 3.1 poorten staan. Ook heb ik Gegoogeld voor een oplossing.
Deze notebook heeft geen losse accu, anders kon ik deze eruit halen.
Heeft iemand een suggestie?
Nu blijft er stroom op de poorten staan en durf ik er geen contactspray in te spuiten. Ik ben bang dat de boel sluiting maakt. Net nog even getest er blijft ook stroom op de USB 3.1 poorten staat als de stroomstekker eruit is.
Wat ik zelf heb gedaan is de USB 3.1 poorten verwijderd bij apparaatbeheer en de computer uit gezet. Er blijft stroom op de USB 3.1 poorten staan. Ook heb ik Gegoogeld voor een oplossing.
Deze notebook heeft geen losse accu, anders kon ik deze eruit halen.
Heeft iemand een suggestie?
[ Voor 7% gewijzigd door LEX63 op 10-09-2022 16:35 ]