Absoluut, ik heb ook erg goede ervaringen met deze zaak. Ik heb bij hun mijn pc laten bouwen en deze was werkelijk PERFECT gebouwd. Alle kabels waren netjes vastgezet e.d. Service ben ik ook erg over te spreken!Op maandag 27 augustus 2001 20:46 schreef delfosso het volgende:
Informatique is heel erg goed.
www.informatique.nl
je kunt hier online je PC samenstellen.
Ze bouwen m gratis voor je
Windows installeren kost 75, net als partitioneren (vind ik zelf aan de hoge kant).
Ik heb hier al 2 complete pc's en een zooi onderdelen gekocht, en altijd werkt t perfect.
Nog een voordeel: de prijzen zijn laag.
PS: ik werk niet bij deze winkel, ik ben enkel een tevreden klant
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
ik hoef niet eens op de link te drukken om te weten waar die heen gaatOp maandag 27 augustus 2001 21:22 schreef Mr.Blonde het volgende:
Ik raad deze winkel aan.
De onderdelen zijn er niet duur en veel ook op voorraad...
mr.blonde > alternate
bouwkosten = 0
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
jah, had ik misschien wel ff er bij kunnen zeggen dat ik daar werk...Op maandag 27 augustus 2001 21:24 schreef chucky666 het volgende:
[..]
ik hoef niet eens op de link te drukken om te weten waar die heen gaat
mr.blonde > alternate
Maar dat doet niet af aan de scherpe prijzen
ik weet hetOp maandag 27 augustus 2001 21:31 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
jah, had ik misschien wel ff er bij kunnen zeggen dat ik daar werk...
Maar dat doet niet af aan de scherpe prijzen![]()
ik kom vrijdag ff pasta en koelertje halen
Verwijderd
Zoek eens bij www.deja.com op:[advies om bij graficall te kopen geknipt]
Theo van Dissel
Bij zo'n idioot wil je helemaal niets kopen, laat staan een computer..
nb. theo van dissel is directeur graficall..
Ben ook zeeeeer te spreken over Informatique. Zeker niet duur en goede afhandeling van online bestellingen. Verder hebben ze in vergelijking met concurrenten veeeel op voorraad waardoor je pc'tje weer sneller bij jouw wordt bezorgt. fl. 10,- bezorgkosten = pienutsOp maandag 27 augustus 2001 20:46 schreef delfosso het volgende:
Informatique is heel erg goed.
www.informatique.nl
P IV 2,4 (533) ASUS P4B533, 640Mb PC-2100, 80Gb Maxtor 8Mb cache & 60Gb IBM, 2 x 17" IIyama Prolite X436S-S, Plextor PX-708A, Plextor 52/24/52A, Logitech Marble Mouse USB, GeForce 3 Ti200
Verwijderd
en de goede serviceOp maandag 27 augustus 2001 21:31 schreef Mr.Blonde het volgende:
[..]
jah, had ik misschien wel ff er bij kunnen zeggen dat ik daar werk...
Maar dat doet niet af aan de scherpe prijzen![]()
vooral de laatste paar maanden aanzielijk verbeterd