Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tploumen
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-06 23:22
Ik heb een Eufy 2K Video doorbell (battery powered) en een Samsung Galaxy S21 Ultra telefoon.

Na circa 1,5 dag krijg ik geen bewegingsmeldingen meer op mijn telefoon terwijl deze wel in de homebase onder gebeurtenissen staan. Ook krijg ik dan geen meldingen meer bij het aanbellen.

Mijn vrouw heeft een Samsung Galaxy Note 10 Plus en zij krijgt wel alle meldingen terwijl beide telefoons exact hetzelfde zijn ingesteld.

Zo staan onze telefoons ingesteld dat de Eufy app nooit mag sluimeren.

Het probleem lijkt dus echt in de S21 Ultra te liggen, dat deze zich op de een of andere manier toch in de slaapstand laat zetten. Immers zodra ik de telefoon weer opnieuw opstart is het probleem verholpen en gaat het weer circa 1,5 goed.

Wie ervaart dit probleem ook en weet de oplossing...?

Dankjulliewel!

Alle reacties

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:08
het gaat niet alleen over de app maar ook over de netwerkverbinding / internetverbinding van je telefoon..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tploumen
Mijn netwerkverbinding is te allen tijde 100% (wifi / 4g).

• Lt.Mitchell
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 05-03 13:53

• tploumen
Yep al 10x precies zo gedaan als in het artikel. Hebben jullie zelf ook een S21 Ultra...?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik heb geen oplossing voor Eufy maar ik herken dat de S21 Ultra (bij mij) sommige apps ook na x uur/dagen vergeet de (hoge prioriteit) notificatie te sturen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Ik ervaar hetzelfde probleem met mijn Huawei pro30. Ook Android. Meldingen komen niet door en verbinding vaak wat traag. Echt een nadeel van de Eufy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sam2464
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik ervaar ook dezelfde probleem met mijn IPhone. Mijn partner heeft dezelfde telefoon en ook zijn de instellingen gelijk aan. En toch blijft zij wel meldingen krijgen en ik niet :S

Ik heb dit probleem trouwens met mijn eufy 4K camera’s.

Oplossing (bij mij):

Telefoon opnieuw opstarten, app verwijderen, opnieuw installeren en het werkte.

[ Voor 32% gewijzigd door Sam2464 op 17-01-2023 09:35 ]

Pagina: 1