Zes basisregels voor grote techbedrijven VS

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 17:11

kodak

FP ProMod
Topicstarter
In het artikel nieuws: Witte Huis wil dat grote techbedrijven VS zich aan zes basisregels ho... van @sabineschults valt me op dat het artikel gaat over 6 basisregels zonder die dan alle 6 te noemen.

Kennelijk zou die regels noemen wel te waarderen zijn, zie bijvoorbeeld de vele hoge positieve moderaties op de reactie die de regels wel noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabineschults
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-05 07:06

sabineschults

Redacteur
Hi @kodak. Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. De regels staan toch omschreven in het artikel?

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-05 17:11

kodak

FP ProMod
Topicstarter
Ik heb de bron moeten lezen om de zes regels allemaal in het artikel te herkennen. Vermoedelijk komt het doordat er in het artikel twee soorten van benoemen zijn. De eerste is een behoorlijk vrije interpretatie van de regels, in plaats van directe vertaling. De ander dat op een paar regels diepgang is, terwijl de rest heel beknopt en zonder er op in te gaan in de laatste allinea vermeld worden.

Nu is het een standaard artikel met beperkte ruimt, maar ik vermoed dat het gewaardeerd zou worden om de regels op zijn minst origineel te vertalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je zegt dat er 6 regels zijn, benoem ze dan ook gewoon puntsgewijs. Net zoals de bron doet :)
Vervolgens zou ik er een stukje onder verwachten met nadere toelichting.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik ben het wel met TS eens, de 6 regels staan niet duidelijk (puntsgewijs) in het tweakers artikel. Om te weten welke regels er nu gelden moet je door naar de whitehouse.gov site.

Merkwaardig genoeg staat de reactie van CAPSLOCK2000 waar de 6 regels duidelijk in genoemd worden nu op +1 hoewel hij de volgende scores heeft:

+3: Spotlight 104
+2: Informatief 15
+1: On-topic 33
-1:Ongewenst 2

Nou weet ik dat de score niet een precies gemiddelde is, maar dit lijkt me ook geen +1. En stemmen kan ook niet meer. Ik zou hem ook minimaal op +2 voten, en gezien het gebrek aan informatie in het tweakers artikel mogelijk zelfs op +3. De reactie van CAPSLOCK2000 is absoluut meerwaarde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sabineschults
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 17-05 07:06

sabineschults

Redacteur
Dank voor jullie uitleg en goed dat jullie dit aangeven. Ik heb het artikel aangepast en uitgebreid. Nog een fijn weekend!
Pagina: 1