Ik heb Mozilla Thunderbird op mijn Android telefoon daar heb ik al een hele tijd geen E-mails gewist voor naar mijn prullebak te doen,het zijn er inmiddels zo veel ongeveer 4500 denk ik nu weet ik dat als je op alles markeer druk hij er maar ongeveer 30 verwijderd zijn, nu is mijn vraag is er een optie om allen 4500 Mailtjes in een keer naar de prullenbak te doen?.
Hoe heb je Thunderbird op je telefoon geïnstalleerd? Want het is alleen voor de desktop beschikbaar, er is helemaal geen Android versie. Zie ook https://www.thunderbird.net/en-US/thunderbird/all/.
Dus leg even uit wat je nou precies hebt en vooral welke mail provider.
Commandline FTW | Tweakt met mate
@Hero of Time https://blog.thunderbird....bird-on-android-plans-k9/ 
Dus allicht is de woordkeuze in de topicstart onhandig maar Thunderbird is zeker wel bezig op Android
Dus allicht is de woordkeuze in de topicstart onhandig maar Thunderbird is zeker wel bezig op Android
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat bericht zegt alsnog niets. Er is geen download link, er staat niets over genoemd op de Thunderbird site, bij de downloads, nergens. In de playstore is het niet te vinden en bij F-Droid ook niet.MAX3400 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:13:
@Hero of Time https://blog.thunderbird....bird-on-android-plans-k9/
Het blogpost noemt alleen samenwerking met K-9 Mail, een client die reeds bestaat. Als er iets van samenwerking al gaande is met een release, zal dat dus eerder onder K-9 naam zijn gebeurt.
Zolang het op de officiële site niet als download wordt aangeboden en via de officiële kanalen niet te vinden is, bestaat het niet.
Sorry het is geen Thunderbird maar bluemail lijkt ook zo veel op elkaar.Hero of Time schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 20:11:
Hoe heb je Thunderbird op je telefoon geïnstalleerd? Want het is alleen voor de desktop beschikbaar, er is helemaal geen Android versie. Zie ook https://www.thunderbird.net/en-US/thunderbird/all/.
Pas dan even je topicstart aan, doe ik ondertussen de titel. 
Bij Bluemail is de 'select all' hetgeen wat je in beeld hebt. Dat wordt weer beperkt door het aantal dagen dat het de mail synchroniseert, standaard maar een beperkte tijd, 2 weken tot een maand.
Wil je meer mails sneller verwijderen, kijk dan of je een andere client kan gebruiken of op de webmail van je mail provider kan inloggen en zo de bulk actie uitvoeren.
Bij Bluemail is de 'select all' hetgeen wat je in beeld hebt. Dat wordt weer beperkt door het aantal dagen dat het de mail synchroniseert, standaard maar een beperkte tijd, 2 weken tot een maand.
Wil je meer mails sneller verwijderen, kijk dan of je een andere client kan gebruiken of op de webmail van je mail provider kan inloggen en zo de bulk actie uitvoeren.
Dat laatste ja: gebruik je pop, imap, of iets anders? Tegenwoordig staat het waarschijnlijk nog op de server - en kan je het dan daar in bulk verwijderen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik ben er inmiddels uit ik heb de catch gewist toe was alles in een keer weg,het volgende heb ik gedaan druk op het icoontje Thuis boven in vervolgens op Meer,Account instelling,toen op het pijlentje Link boven gedrukt vevolgens Algemene Instellingen toen Geavaceerde kemerken van daar uit naar beneden scrollen en Cachegeheugen wissen.
Dan zie je de mails niet meer, leuk. Maar hoe heb je Bluemail dan geconfigureerd? Als IMAP of POP? En indien POP, laat je de mails op de server staan (zoals standaard wordt gedaan) of niet?
Je hebt nu alleen een symptoom aangepakt, niet het werkelijke probleem.
Je hebt nu alleen een symptoom aangepakt, niet het werkelijke probleem.
Pagina: 1