ik heb nu tijdelijk ff een voodoo5 in mijn pctje zitten totdat ik volgende week mijn geforce3 krijg
maar nu lopen al mijn spellen net ff iets minder lekker dan met mijn vorige videokaart (toch iets te vroeg verkocht?) zou het helpen als ik het bios van die kaart update?? ik gebruik wel al die nieuwe drivers (1.08beta) maar dat helpt nog niet echt. mijn huidige bios is 1.06, als dat zo is waar kan ik die bios updates dan downloaden?
Verwijderd
Er waren geruchten dat met de biosupdate alles super zou lopen op 1600x1200 met 4xFSAA! Bullshit dus... Kheb zelf ook de 5500 en voldoet in mijn ogen nog prima. Ik zou, als je de snelheid toch tegen vind vallen, FSAA uitzetten. Scheelt al gauw heel wat snelheid... Met welk spel en welke resolutie vind je de snelheid tegenvallen?
eigenlijk vind ik het gewoon in alle spellen (operation flashpoint en max payne) een beetje tegenvallen, niet dat het echt slecht loopt maar nu ik mijn nieuwe pc heb lijkt het wel of die videokaart mijn pc een beetje tegenhoud ofzo. als er niets aan te doen valt jammer dan, volgende week gaat ie gewoon weer terug in mijn oude pc en werk ik er toch niet meer me!
Ik heb nu bios 1.15 en 1.18 geprobeerd en moet zeggen dat de 1.18 iets te strakke waardes had waardoor ik vage errors kreeg dus ben nu weer op de 1.15 bios
Verschil met 1.06 Uhh? niet eigenlijk
Verschil met 1.06 Uhh? niet eigenlijk
www.tradealliance.nl
Verwijderd
Ze lopen misschien wat minder doordat je vorige kaart geen glide kaart was, maar een opengl kaart.
eerst had ik een tnt2 kaart maar die heb ik al verkocht omdat ik dacht dat ik bij mijn systeem meteen een geforce3 zou kopen maar mijn baas kon hem nog niet leveren en dus doe ik het nu even met de kaart uit mijn vaders pc (die kaart heb ik trouwens zelf gekocht en mijn ouders mogen hem gebruiken)en zij hebben trouwens toch voldoende aan een nvidia vanta!
tnt2 sneller ??????????????
dan heb jij echt iets niet helemaal goed zitten
heb je het al geprobeerd op geometry assist uit te zetten en guardband clipping aan te zetten.
dan heb jij echt iets niet helemaal goed zitten
heb je het al geprobeerd op geometry assist uit te zetten en guardband clipping aan te zetten.
ja standaard was 1.06
www.tradealliance.nl
nee moet je niet doen die kaart valt niet te optimaliseren die drivers zijn ok
tenminste als je in win98 werkt
probeer mem klok op 180 heb ik ook dan drait ie iets sneller maar merk je eigenlijk niet echt
bios update 3 tot 5 fps voordeel
tenminste als je in win98 werkt
probeer mem klok op 180 heb ik ook dan drait ie iets sneller maar merk je eigenlijk niet echt
bios update 3 tot 5 fps voordeel
Pagina: 1