“residal fault current detected”
1. Deze error kreeg ik bij het op power zetten.
Check:
Fase aansluiting -> ok
Nul aansluiting -> ok
Aarde aansluiting -> nok
Met test aarde/nul geeft de lekschakelaar geen reactie…
Slechte aarde zou kunnen(nu op zoek naar aarde meter voor check) maar de omvormer van de panelen heeft ook een goede aarde nodig voor het in bedrijf gaan(hier geen probleem mee)…
Update: bij directie aansluiting fase, nul en aarde maakt het ook niet uit, de error(ook WiFi) blijft aanwezig/bestaan.
(Nog geen aarde meter gevonden maar vraag me af of dat het probleem is…)
2. Bij WiFi aansluiten loopt de teller van ‘9’ niet terug en blijft op ‘9’ staan.
Div. keren geprobeerd maar telt niet af.
Alles is goed aangesloten, via instellingen tel. komt geen regel met de Smart SVSE in zicht.
Logisch, stuurt niks uit.
Vraag blijft waarom en kan het komen door de aarde…
Thx.
1. Deze error kreeg ik bij het op power zetten.
Check:
Fase aansluiting -> ok
Nul aansluiting -> ok
Aarde aansluiting -> nok
Met test aarde/nul geeft de lekschakelaar geen reactie…
Slechte aarde zou kunnen(nu op zoek naar aarde meter voor check) maar de omvormer van de panelen heeft ook een goede aarde nodig voor het in bedrijf gaan(hier geen probleem mee)…
Update: bij directie aansluiting fase, nul en aarde maakt het ook niet uit, de error(ook WiFi) blijft aanwezig/bestaan.
(Nog geen aarde meter gevonden maar vraag me af of dat het probleem is…)
2. Bij WiFi aansluiten loopt de teller van ‘9’ niet terug en blijft op ‘9’ staan.
Div. keren geprobeerd maar telt niet af.
Alles is goed aangesloten, via instellingen tel. komt geen regel met de Smart SVSE in zicht.
Logisch, stuurt niks uit.
Vraag blijft waarom en kan het komen door de aarde…

Thx.
[ Voor 12% gewijzigd door Richardfm op 09-09-2022 17:01 . Reden: Update test probleem ]