Kunnen jullie aan mij zeggen wat de voordelen en de nadelen zijn van het stuur ferarri sf1000 en of die goed werkt op de t300 rs en waar ik hen het beste dan kan kopen
Sorry maar op de site van Thrustmaster staat een configurator? En een prijs?Mijn vraag
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Kan je zelf kijken & vergelijken bij de lokale Mediamarkt of Intertoys.
En oh ja: T300 rs racestuur force feedback problemen dus misschien moet/kan je beter alles nieuw kopen.
[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 09-09-2022 13:12 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Oh de problemen waren met de force feedback was overheating maar oke
denk dat je wellicht eerst even zelf moet zoeken en wat moeite moet doen. Mensen hier zijn over het algemeen vrij hulpvaardig maar in jouw historie kan je zien dat de vraagstelling vaak is : hoe moet ik mn auto poetsen? relevante info : ik heb een auto.
kort antwoord, ja hij past op de t300 base. maar wil je een stuur wat duurder is dan je base en is 400 euro een goede prijs. tja geen idee
kort antwoord, ja hij past op de t300 base. maar wil je een stuur wat duurder is dan je base en is 400 euro een goede prijs. tja geen idee
Wat men hierboven ook al zegt, we zijn geen afhaalchinees, en een beetje eigen inzet is wel het minimale wat we verwachten. Daar ben je overigens al eerder op gewezen.
Deze gaat dan ook dicht.
Wel wil ik je nog wijzen op het volgende topic: Racesturen, servo's en pedalen
Daar staat ook redelijk wat over de SF1000. Ook daar geldt echter dat dat topic geen afhaalbalie voor info is.
Deze gaat dan ook dicht.
Wel wil ik je nog wijzen op het volgende topic: Racesturen, servo's en pedalen
Daar staat ook redelijk wat over de SF1000. Ook daar geldt echter dat dat topic geen afhaalbalie voor info is.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dit topic is gesloten.