De nieuwe XBox series X staat er. En we hebben al prachtige demonstraties van kleinkinderen mogen zien die flitsend door Fortnite en zo gaan.
Nu willen we ook met zijn 4-en samen spelen, bijvoorbeeld Rocket League. Volgens diverse internetpagina's zou dat heel gemakkelijk moeten zijn. Tweede controller aansluiten > rocket league starten en spelen.
Maar mooi niet. Ik zal wel een beginnersfout maken, maar het wil niet.
Wat ik doe:
Sluit alle games af.
Connect met mijn account.
Connect met tweede controller en maak die gast van mijn account
Met de tweede controller (of eerste, want beide werkt niet) open ik Rocket League.
En dan werkt alleen de controller waarmee ik het gestart heb.
In Rocket League zie ik wel een menu waarmee je andere spelers kunt uitnodigen, maar daar staat niemand in (waarschijnlijk is dat om met andere online spelers te spelen? Ik zie in ieder geval mijn gast daar ook niet).
Wat moeten we anders doen?
Vriendelijke groet, Eef
Nu willen we ook met zijn 4-en samen spelen, bijvoorbeeld Rocket League. Volgens diverse internetpagina's zou dat heel gemakkelijk moeten zijn. Tweede controller aansluiten > rocket league starten en spelen.
Maar mooi niet. Ik zal wel een beginnersfout maken, maar het wil niet.
Wat ik doe:
Sluit alle games af.
Connect met mijn account.
Connect met tweede controller en maak die gast van mijn account
Met de tweede controller (of eerste, want beide werkt niet) open ik Rocket League.
En dan werkt alleen de controller waarmee ik het gestart heb.
In Rocket League zie ik wel een menu waarmee je andere spelers kunt uitnodigen, maar daar staat niemand in (waarschijnlijk is dat om met andere online spelers te spelen? Ik zie in ieder geval mijn gast daar ook niet).
Wat moeten we anders doen?
Vriendelijke groet, Eef