Bose soundbar 700 - geen geluid uit surroundspeakers en subw

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-04 15:44
Mijn buurman heeft een Bose soundbar 700 inclusief bijbehorende draadloze surroundspeakers (achter) en een bedrade subwoofer. Sinds kort komt er geen geluid meer uit de surroundspeakers en de subwoofer. Ik heb het systeem gereset, de bose app geinstalleerd en het installatie en update proces doorlopen. Vervolgens de surroundspeakers toegevoegd (de subwoofer wordt niet gevonden). Ik heb op verschillende manieren 5.1 content naar de set gestuurd. Via Netflix op de ziggo Next, via Spotify en youtube mbv chromecastfunctionaliteit op de tv, de Next en de soundbar zelf. Op geen enkele manier krijgen we geluid uit de surroundspeakers en sub. Het surroundvolume in de app heb ik zelfs op het hardst gezet.

Omdat ik verder geen ervaring heb met soundbars (heb zelf een receiver en losse speakers) en Google niets oplevert hoop ik hier iemand te vinden met de gouden tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriendjes
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 19-09-2022
Hier precies hetzelfde, na een update doet hij niks meer. Gemaild met Bose doodleuk zeggen ze; u kunt deze opsturen wij repareren het, het lijkt er op dat de update vast loopt. Kosten €145

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Dus alleen de soundbar werkt nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:48

FeaR

In GoT we trust

*KNIP*

Hier stond tekst en uitleg maar als @michielvz niet meer reageert in zijn eigen topic voegt het niets toe.

[ Voor 96% gewijzigd door FeaR op 23-09-2022 16:20 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
Excuus, ik had het wel gelezen maar nog geen tijd gehad om een nieuw experiment uit te voeren. Ik was van plan om daarna te reageren. Wel bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
vriendjes schreef op maandag 19 september 2022 @ 13:46:
Hier precies hetzelfde, na een update doet hij niks meer. Gemaild met Bose doodleuk zeggen ze; u kunt deze opsturen wij repareren het, het lijkt er op dat de update vast loopt. Kosten €145
Ik heb nog wat tests uitgevoerd maar krijg het niet opgelost. Heb jij al vorderingen kunnen maken?

Edit: in de chat zeggen ze bij ons ook dat het product voor 145,- gerepareerd kan worden.

[ Voor 10% gewijzigd door michielvz op 26-09-2022 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpentier
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-11-2022
hier het zelfde na update van de soundbar 700... na een paar weken alle spullen moeten ruimen ivm met woonkamer behangen en schilderen....bij terugplaatsen niks meer in de surround spullen....dus speakers in de app verwijderd.
na inlezen komt de sub en de surrounds retour maar doen het niet....ook hoor je geen geluidsverandering bij surround aan en uit Toggelen in de app, weer speakers verwijderd uit de app en surround 1 voor 1 gezocht wat opvalt als ik een surround inlees is dat hij aangeeft dat hij links is maar de switch op rechts staat.de tweede ook binnengehaald.in de app nu een een linkse en een rechtse surround ...maar geen geluid ...helder moment! bij de rechtse de switch op links gezet en hoor daar geluid.....!! ik persoonlijk denk een bug in de software..dat de eerste aangemelde surround ongeachte de switch setting toch op links wordt ingelezen...en bij twee surrounds op links er niets qua audio wordt aangestuurd.
sorry voor het lange verhaal maar zo was het pad wat ben gegaan...groet carpentier >:) ;)
Pagina: 1