Mijn buurman heeft een Bose soundbar 700 inclusief bijbehorende draadloze surroundspeakers (achter) en een bedrade subwoofer. Sinds kort komt er geen geluid meer uit de surroundspeakers en de subwoofer. Ik heb het systeem gereset, de bose app geinstalleerd en het installatie en update proces doorlopen. Vervolgens de surroundspeakers toegevoegd (de subwoofer wordt niet gevonden). Ik heb op verschillende manieren 5.1 content naar de set gestuurd. Via Netflix op de ziggo Next, via Spotify en youtube mbv chromecastfunctionaliteit op de tv, de Next en de soundbar zelf. Op geen enkele manier krijgen we geluid uit de surroundspeakers en sub. Het surroundvolume in de app heb ik zelfs op het hardst gezet.
Omdat ik verder geen ervaring heb met soundbars (heb zelf een receiver en losse speakers) en Google niets oplevert hoop ik hier iemand te vinden met de gouden tip
Omdat ik verder geen ervaring heb met soundbars (heb zelf een receiver en losse speakers) en Google niets oplevert hoop ik hier iemand te vinden met de gouden tip