[feature request]filteroptie voor instelbare firmware muis

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik zou voor muizen graag een filteroptie zien om te kunnen selecteren op muizen waarbij de firmware kan worden ingesteld zodat de functie van een bepaalde knop kan worden aangepast. Voorbeelden van muizen waarbij dit kan worden aangepast zijn o.a. de Microsoft Surface Precision en de Razer Orochi (de originele, van andere weet ik het niet)

Bevat de data van icecat de juiste informatie om zo'n filter te kunnen maken?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:14

Mooijekind

Manager Product Content
Icecat geeft bij de Surface wel aan dat deze programmeerbare knoppen heeft maar bij de Orochi weer niet.
Ik ga even onderzoeken bij hoeveel muizen ze het wel aangeven en als dat een redelijk aantal is dan ga ik daar een filter voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Dat is wel fijn. Hopelijk is het mogelijk, maar als de data er niet is dan is dat natuurlijk gewoon zo.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave