linkshandige muizen

Pagina: 1
Acties:

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een linkshandige draadloze muis met 5 knoppen. Helaas kan de pricewatch mij daar niet zo goed bij helpen omdat er nogal wat ruis in de resultaten zit. Het merendeel van de "linkshandige" muizen blijkt helemaal niet linkshandig! Veelal zitten de duimknoppen aan de linkerkant, wat voor een linkshandige dus niet werkbaar is.

Kunnen jullie deze categorie eens opschonen?

[ Voor 16% gewijzigd door ocf81 op 08-09-2022 16:41 ]

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:24
Lastig denk ik... het merendeel van de muizen als je het filter gebruikt is tweehandig en worden daarom ook in de categorie linkshandig getoond. En inderdaad zie je dat er muizen zijn die qua grip tweehandig zijn, maar de knoppen inderdaad alleen aan de linkerkant zitten. Maar dit is zo te zien doorgaans geen genoemde specificatie door de fabrikant... hoe ga je daar dan op filteren?

Sowieso zijn er heel weinig goede linkshandige muizen te krijgen... alleen als je in de zogenaamde ergonomische modellen zoekt zie je het. Verder is het rechts of "knullig" tweehandig.

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik heb vroeger een Razer Deathadder in linkshandige uitvoering gehad, ik was er (tot ie stuk ging na een jaar of 6) erg tevreden mee.

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
Inmiddels een paar zaken aangedragen in de PW.

Helaas wordt door tweakers een ambidexter specificatie van de fabrikant klakkeloos overgenomen, zelfs als het door de plaatsing van de knoppen evident is dat dit compleet ongepast is.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave