© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
Lastig denk ik... het merendeel van de muizen als je het filter gebruikt is tweehandig en worden daarom ook in de categorie linkshandig getoond. En inderdaad zie je dat er muizen zijn die qua grip tweehandig zijn, maar de knoppen inderdaad alleen aan de linkerkant zitten. Maar dit is zo te zien doorgaans geen genoemde specificatie door de fabrikant... hoe ga je daar dan op filteren?
Sowieso zijn er heel weinig goede linkshandige muizen te krijgen... alleen als je in de zogenaamde ergonomische modellen zoekt zie je het. Verder is het rechts of "knullig" tweehandig.
Sowieso zijn er heel weinig goede linkshandige muizen te krijgen... alleen als je in de zogenaamde ergonomische modellen zoekt zie je het. Verder is het rechts of "knullig" tweehandig.
Ik heb vroeger een Razer Deathadder in linkshandige uitvoering gehad, ik was er (tot ie stuk ging na een jaar of 6) erg tevreden mee.
Inmiddels een paar zaken aangedragen in de PW.
Helaas wordt door tweakers een ambidexter specificatie van de fabrikant klakkeloos overgenomen, zelfs als het door de plaatsing van de knoppen evident is dat dit compleet ongepast is.
Helaas wordt door tweakers een ambidexter specificatie van de fabrikant klakkeloos overgenomen, zelfs als het door de plaatsing van de knoppen evident is dat dit compleet ongepast is.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave