@deepvreezo, in je artikel Apple iPhone 14-serie Preview
Staat:
Hoe dan ook is er niets dat erop wijst dat Apple gestopt is met productie van de 13 mini of dat van plan is binnen afzienbare tijd. Daarnaast heb ik ook niet gehoord dat er geen 15 mini of 16 mini komt (zoals bij de SE nu wel een beetje lijkt te gebeuren).
Staat:
Echter zal de iPhone 13 mini niet verdwijnen, althans, dat is niet aangekondigd. Er is slechts geen opvolger aangekondigd van de iPhone 13 mini. Waar het nu op lijkt is dat de 13 mini juist zal blijven bestaan (net zoals met de 12 mini gebeurde). Waarover gespeculeerd kan worden is of er ooit een opvolger komt zoals bij de SE nu ook het geval is; deze heeft gewoon een langere updatecyclus dan de normale iPhones en Pro modellen. Mijn mening is dat het voor de hand ligt dat dat met de mini's ook gaat gebeuren. Een keer per 2 a 3 jaar een nieuw mini model. Maar feit is dat we dat gewoon niet met zekerheid kunnen zeggen.Daarbij verdwijnt het oude instapmodel, de iPhone 13 mini, zodat je nu meer dan 1000 euro kwijt bent voor de goedkoopste high-end iPhone.
Hoe dan ook is er niets dat erop wijst dat Apple gestopt is met productie van de 13 mini of dat van plan is binnen afzienbare tijd. Daarnaast heb ik ook niet gehoord dat er geen 15 mini of 16 mini komt (zoals bij de SE nu wel een beetje lijkt te gebeuren).