Ik heb nu een iCloud+ subscription van 200GB via mijn US Apple-ID (aangezien dit stukken goedkoper was) en dmv Family Sharing kan iedereen (met NL Apple-IDs) hier gebruik van maken. So far so good 😀. Mijn US Apple-ID moet ik opwaarderen met giftcards. Op zich goed te doen.
Aangezien het geen voordeel meer heeft om dit via mijn US Apple-ID te laten lopen ($2.99 of €2.99 is nu hetzelfde), wil ik mijn subscription omzetten van mijn US naar NL Apple-ID. Weet iemand hoe ik dat het makkelijkste kan doen zonder data te verliezen? Kan ik gewoon eerst een nieuwe subscription op mijn NL aanschaffen en dan mijn US account daar lid van maken?
Aangezien het geen voordeel meer heeft om dit via mijn US Apple-ID te laten lopen ($2.99 of €2.99 is nu hetzelfde), wil ik mijn subscription omzetten van mijn US naar NL Apple-ID. Weet iemand hoe ik dat het makkelijkste kan doen zonder data te verliezen? Kan ik gewoon eerst een nieuwe subscription op mijn NL aanschaffen en dan mijn US account daar lid van maken?
Do not argue with a fool. He will drag you down to his level and beat you with experience.