Vraag

• eric en joep
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-08 16:36
Mijn vraag
.Beste Ik heb bij de ING een gezamelijke betaalrekeninmg .ik zelf en mijn vrouw wij hebben elk ook een betaalpas. NU wil ik bij de betaalpas van mijn vrouw de lemieten instellen Maar als zij inlogt (OP de laptop of de telefoon ) krijgt ze te maken met een scanner die ze moet activeren (Ik heb zelf een mobiel ) Waarom is dat nodig ??? Waarom moet zij een scanner gebruiken ?? Waarom kan ze niet gewoon net als ik inloggen met de telefoon code ??

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
..meerder malen gebeld naar de service dienst is niet te doen wachttijden van meer dan 5minuten of langer
3 x een chat gedaan zonder een goede oplossing ze weten het zelf niet eens lijkt wel

Alle reacties

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:10
Omdat ze de Mobiel Bankieren app nooit heeft geactiveerd danwel de Scanner heeft aangevraagd: https://www.ing.nl/partic...ankieren/mijn-ing/scanner

Overigens is een telefoon heel geduldig op speaker.

• eric en joep
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-08 16:36
OK wat kan ik nu doen om in te loggen met mijn telefoon en de scanner te verwijderen /veranderen.
zodat ik de scanner niet meer moet gebruiken (of kan dat niet ??) is de scanner in mijn geval percee nodig
Het is toch alleen maar een inlog controle ? Ik heb dit probleem al eens besproken met de service en deze hebben mij de scanner dan opgestuurd waarom ??
e de waele

[ Voor 17% gewijzigd door eric en joep op 08-09-2022 12:45 . Reden: tekst toegevoegd ]

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Zie deze pagina:
Bevestigen is nodig om te kunnen inloggen. Na het invullen van je gebruikersnaam en wachtwoord bevestig je het inloggen met je Mobiel Bankieren App of ING Scanner. Het activeren van je app of scanner doe je met een sms-code.
Dus ja, je moet toch echt wel ofwel een app gebruiken, ofwel een scanner aanvragen.
Waarom kan ze niet gewoon net als ik inloggen met de telefoon code ??
Heeft ze daar al een telefoon voor ingesteld dan? App geinstalleerd, gekoppeld, ik weet niet precies wat er nodig is want ik heb het zelf niet - maar daarvoor kun je gewoon de instructies volgen op de ING-pagina.

Overigens is 5 minuten wachten op de helpdesk een beetje jammer maar ook niet overkomelijk, toch? Is alsnog sneller dan er een topic voor aanmaken.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
eric en joep schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:46:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
..meerder malen gebeld naar de service dienst is niet te doen wachttijden van meer dan 5minuten
Probeer het eens 15 minuten. Kijken hoe dat gaat.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als we voor elke helpdesk die niet reageert binnen 15 minuten een topic kunnen verwachten, dan wordt het wel heel erg druk op GoT. Neem de adviezen van bovenstaande posters te harte en probeer het nog een keer bij de ING.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.