http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Damn snel ff sparen voor een PS2
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Ik hoop dat hij ook op de PC uitkomt. Dan kunnen ze er eindelijk eens een DVD-ROM spel van maken.Op maandag 27 augustus 2001 20:14 schreef violator_ het volgende:
Strak strak strak !!
Damn snel ff sparen voor een PS2
Specs
Maak je geen ilussies, FF( komt ook niet, laat staan FF10..Op maandag 27 augustus 2001 20:27 schreef Tyrian het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ook op de PC uitkomt. Dan kunnen ze er eindelijk eens een DVD-ROM spel van maken.
Verwijderd
Op de PS2 is ie al een DVD-rom heheOp maandag 27 augustus 2001 20:27 schreef Tyrian het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ook op de PC uitkomt. Dan kunnen ze er eindelijk eens een DVD-ROM spel van maken.
Maareh .. ff10 komt NIET uit op de PC. Wordt een paradeplaatje voor de PS2. Mischien over hele lange tijd.
FF XI komt daarentegen wel uit op de PC EN op de Xbox.
De bedoeling is om bij FFXI een wereldwijd multiplayer concept op te zetten. Als ze dat lukt wordt het wel heeeel verslavend
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Ik denk dat ik Final Fantasy 8 maar us ergens ga kopen, weet iemand nog een winkel waar ze die nog verkopen? (liefst ergens in utrecht) Ik ben namelijk de pc winkels hier langs gegaan maar die verkopen ze niet meer
There is no magic.
Voor PC, kijk eens bij dixons?
Verwijderd
Op maandag 27 augustus 2001 21:27 schreef SilverAkira het volgende:
*SilverAkira is proud to be an owner of the PS2*![]()
![]()
Verwijderd
echt lekker fo.. euh.. screens
Misschien eerst als die de helft goedkoper is.
Als FF10 graphics van PSX niveau zou hebben zou ik hem ook kopen. Net als 7,8 en 9.Op vrijdag 31 augustus 2001 18:45 schreef SCaffa het volgende:
ziet er leuk eruit maar om er speciaal er een ps2 voor te kopen? Nee dat ook weer niet.
Misschien eerst als die de helft goedkoper is.
Bij een spel uit de FF reeks zijn graphics niet zo ontzettend belangrijk.
Dus dat deel 10 er kick-ass uitziet is alleen maar extra
Same here, Z.O.E. en de MGS2 demo zijn ook zwaar verslavend.Op vrijdag 31 augustus 2001 18:55 schreef Terranca het volgende:
Aaaah ik ben zoo blij dat ik een PS2 gekocht hebben al helemaal verslaafd aan GT3 en dit spel wordt dus ook echt MEGA vet!
De manier om van GoT af te kicken is een PS2 met deze spellen aanschaffen
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Waar heb jij die MGS2 Demo vandaan gehaald? die moet ik ook ff hebben namelijkOp vrijdag 31 augustus 2001 22:30 schreef Steffie het volgende:
[..]
Same here, Z.O.E. en de MGS2 demo zijn ook zwaar verslavend.
De manier om van GoT af te kicken is een PS2 met deze spellen aanschaffen
Z.O.E. ga ik kopen als ik geld heb, maar eerst nog DoA2 en SSX
Zoveel keuzes, zo weinig geld
Weet iemand ook of de MGS2 DVD met de trailers nog te koop is ergens ?
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Verwijderd
*MrFreeman is proud to be an owner of the kompjoeter!*Op maandag 27 augustus 2001 21:27 schreef SilverAkira het volgende:
*SilverAkira is proud to be an owner of the PS2*![]()
![]()
* YakuzA is helaas arm studentje zonder PS2
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Begrijp me goed, ik ben een groot FF fan tot en met 7. FF8 kon me nou totaal niet boeien, en 9 was nou ook niet dat je zegt: sodemieters pot jan pieters. Voor 10 kan ik even niet meer warmlopen eerlijk gezegd. Miswschien word ie wel zwaar kick, maar ik heb het even gezien!
Ik hoop dat het oude FF gevoel weer eens komt...
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Moet zeggen dat ik niet kan oordelen over 1 tm 6. Heb nooit een SNES gehad en in m'n NES-tijd wist ik niet van het bestaan van de game afOp zaterdag 01 september 2001 18:32 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik snap niet dat jullie dit spel nog echt leuk vinden...
Begrijp me goed, ik ben een groot FF fan tot en met 7. FF8 kon me nou totaal niet boeien, en 9 was nou ook niet dat je zegt: sodemieters pot jan pieters. Voor 10 kan ik even niet meer warmlopen eerlijk gezegd. Miswschien word ie wel zwaar kick, maar ik heb het even gezien!
Ik hoop dat het oude FF gevoel weer eens komt...
Toen FF7 op de PSX gekocht, vond het een ontzettend goed spel. FF8 kon mij ook niet echt boeien. Ben op dit moment FF9 aan het spelen (en dan bedoel ik ook echt op dit moment
Waarom ik op FF10 zit te wachten?
> Stille hoop dat ie net zo goed/beter is dan deel 7.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Inderdaad. Maar die mogen hier helaas niet genoemd worden.Op zaterdag 01 september 2001 20:19 schreef GolbeZeromus het volgende:
Er zijn natuurlijk altijd manieren om 1 tot en met 6 binnen te halen....
Specs
Dit belooft nog wat voor toekomstige films voor op het doek.
Square Soft way to go!
Wat die filmpjes betreft, zijn het de FMVs of is dit realtime? Als het FMVs zijn, laat dan maar, ik weet al dat Square dat goed kan. Maar ik zou wel eens een paar gameplay movies willen zien.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Beide, stukjes FMV er tussendoor..Op zondag 02 september 2001 10:08 schreef s_roubos het volgende:
Wat die filmpjes betreft, zijn het de FMVs of is dit realtime? Als het FMVs zijn, laat dan maar, ik weet al dat Square dat goed kan. Maar ik zou wel eens een paar gameplay movies willen zien.
Heb alleen ook geen PS2, misschien ooit een keer aanschaffen dan maar.....moet ik wel eerste een kleuren-TV hebben trouwens...:) haha
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Wat is de releasedatum? Ik heb begrepen dat FFX in japan al uit is, maar dat de USA en Europe release nogal op zich laten wachten door de Engelstalige voice-overs. Weet iemand de USA en Europese releasedata?
Die FF ziet er idd phat uit. Maar ik houd meer van SD-Final Fantasy spellen, als 7 en 9...
Ow ja, FF8 (PC) vind je misschien bij Replay, in Utrecht.
- PS2
- FFX
- GT3
- MGS2
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
zo mooi
de filmpjes zijn stuk voor stuk prachtig
laat dat messiah chip maar komen
ga ik hem gelijk importeren
echt mooi
er schijnt een vervroegde release te komen in de USA op 26 decemember 2001 met beperkte oplage, in maart zou ie naar Europa moeten komenOp vrijdag 30 november 2001 10:58 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Klein schopje
Wanneer komt ie nou uit in USA en Europa?
Heej das een stukkie van mijn ondertitelOp donderdag 29 november 2001 11:43 schreef katana25 het volgende:
Katana25 is proud owner of PS2 and FFX(japans)
Hoe moet je bijvoorbeeld iets downloaden? (filmpies)
The devil is in the details.
Alsjeblieft: http://www.ruliweb.com:8080/data/mpeg/ff10f/finalfantasy320.mpgOp vrijdag 30 november 2001 14:19 schreef Marc00 het volgende:
echtplaatjes, maar ik snap echt geen ruk van die site
Hoe moet je bijvoorbeeld iets downloaden? (filmpies)
Signature?
Dat spel is echtOp vrijdag 30 november 2001 17:05 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
Alsjeblieft: http://www.ruliweb.com:8080/data/mpeg/ff10f/finalfantasy320.mpg
Als er een gevecht komt veranderd het scherm gewoon niet eens. (zoals bij alle andere ff's) Je krijgt gewoon die balkjes erbij en knokken maar. Ook word elke zin gesproken. IK WIL EEN PS2 !!!!!
P.S heeft iemand al de battle theme's van deze FF?
Yup heb ze allemaal al, van normal tot boss tot sumonbattle...Op zaterdag 01 december 2001 12:50 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Dat spel is echt![]()
Als er een gevecht komt veranderd het scherm gewoon niet eens. (zoals bij alle andere ff's) Je krijgt gewoon die balkjes erbij en knokken maar. Ook word elke zin gesproken. IK WIL EEN PS2 !!!!!
P.S heeft iemand al de battle theme's van deze FF?
Weet je trouwens wat echt gruwelijk is, als je nu een summon oproept doet ie niet een aanval, nee dan joined ie je in je battle... damn ik moet em gewoon hebben!!
Signature?
Kewl. waar kan je die theme's downloaden? (als het niet illegaal is)Op zaterdag 01 december 2001 12:56 schreef Osdorp-Dude het volgende:
[..]
Yup heb ze allemaal al, van normal tot boss tot sumonbattle...
Weet je trouwens wat echt gruwelijk is, als je nu een summon oproept doet ie niet een aanval, nee dan joined ie je in je battle... damn ik moet em gewoon hebben!!
Weet iemand waar ik hem kan downloaden? (het filmpje dan he )
Verwijderd
Niet weer zo'n jaloers iemand met alleen een pc hè....Op zaterdag 01 september 2001 11:42 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
[..]
*MrFreeman is proud to be an owner of the kompjoeter!*
Edit: Zie nou ineens dat dit een nogal oud topic is
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Moest sinds FF7 ff niks meer hebben van RPG's omdat het zo verschrikkelijk veel tijd kost!
Maar FFX wil ik echt hebben, ik heb er weer zin in! w00t!
Aangezien ik al 2 Demo's heb nu verw8 ik 'm vrij gauw.
Waar heeft finelookingme 'm gekocht?
Of issie al uit? Ben al een tijdje geen winkel meer in geweest.
7Op zondag 14 april 2002 23:59 schreef Frodo19 het volgende:
Damn deze game ziet er echt vet uit!Heb helaas nog nooit het genoegen gehad 1 van zijn voorgangers te spelen. Maar deze game haal ik zeker wel en mochten er mensen zijn die een tip hebben welke voorganger ik maybe nog effe moet spelen voordat ik FFX ga spelen graag....
het was een importversie in een gameshop in Amsterdam noord
de graphics zijn iets minder dan de screenshots maar toch is het nog prachtig spel met vette gevechten
This space is occupied
Mede doordat FFX alleen op PS2 uitkomt heb ik dit ding gekocht
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Je moet trouwens wel ff weten dat Alle FF's een eigen verhaal hebben.Op zondag 14 april 2002 23:59 schreef Frodo19 het volgende:
Damn deze game ziet er echt vet uit!Heb helaas nog nooit het genoegen gehad 1 van zijn voorgangers te spelen. Maar deze game haal ik zeker wel en mochten er mensen zijn die een tip hebben welke voorganger ik maybe nog effe moet spelen voordat ik FFX ga spelen graag....
Het is niet steeds een opvolger.
Er zijn echter wel genoeg herkenbare dingen.
Jah ik kocht 'm ook voor 75% voor de games.Op maandag 15 april 2002 08:34 schreef __00__ het volgende:
Ben ik blij dat ik net een PS2 heb gekocht.
Mede doordat FFX alleen op PS2 uitkomt heb ik dit ding gekocht
FFX speel je nergens anders op (voorlopig nog niet Gna

Ik ben nu alvast tips en tricks aan het verzamelen
http://www.trinitum.com/ff/x/tips.shtml is wel een interessante page.
W000T!!!
* Gman pinkt een traantje weg
hier meer info over FF(X).
Toevallig heeft een maat van me net VI gekocht en die speelbare demo zat erbij!PlayStation 2 fans zullen de kans hebben om een EXLUSIEVE gratis demo te spelen van Final Fantasy X. Deze zal als aparte disk bij Final Fantasy VI worden gevoegd.
Je kan 2 stukken spelen wat ik wel koel vind.
Je ziet goed hoe de GFX zijn (errug okee) en de camera-standpunten zijn cinematisch dus draaien om het figuur heen.
Ik hoef geen filmpjes meer te downloaden
jep
Weet iemand een games blad waar je de demo ook bij krijgt, of blijft hij exclu. voor ff6 en de winnaars van gamespot.nl (ik nietOp maandag 15 april 2002 09:31 schreef Gman het volgende:
Toevallig heeft een maat van me net VI gekocht en die speelbare demo zat erbij!
Je kan 2 stukken spelen wat ik wel koel vind.
Nog een vraagje over ffix weet iemand of je de fmv-cut scenes aan het einde van het spel nog een keer kan bekijken. Ik wil sommige scenes heel graag nog een keer bekijken en heb niet zo strategisch gesaved.
Vandaag is het feest en morgen ook.
Volgens mij moet je die filmpjes wel kunnen bekijken met een of ander tooltje en dan op je pc.Op maandag 15 april 2002 22:28 schreef GeJe het volgende:
[..]
Weet iemand een games blad waar je de demo ook bij krijgt, of blijft hij exclu. voor ff6 en de winnaars van gamespot.nl (ik niet![]()
)
Nog een vraagje over ffix weet iemand of je de fmv-cut scenes aan het einde van het spel nog een keer kan bekijken. Ik wil sommige scenes heel graag nog een keer bekijken en heb niet zo strategisch gesaved.
en on-topic:
Wat mij is opgevallen aan FFX is dat de chars veel meer HP hebben (eerdere delen maar max. 9999 en in deze zie ik soms wel 8 cijvers staan) of heb ik het mis ??
Verwijderd
en ze kunnen nu ook meer schade aan richten dan 9999
maar bv ook 36000 of nog meer beter
maar de laatste einbaas heeft ook 1000000 hp energy
Verwijderd
bij lik-sangOp zondag 14 april 2002 23:21 schreef Gman het volgende:
Hooow dudes...ik heb nu 2 demo's binnen waarvan 1 playable.
Moest sinds FF7 ff niks meer hebben van RPG's omdat het zo verschrikkelijk veel tijd kost!
Maar FFX wil ik echt hebben, ik heb er weer zin in! w00t!
Aangezien ik al 2 Demo's heb nu verw8 ik 'm vrij gauw.
Waar heeft finelookingme 'm gekocht?
Of issie al uit? Ben al een tijdje geen winkel meer in geweest.
kan ik heb gewoom voor 100 piek goedkoper krijgen bij een computerwinkeltje bij ons in woerden
die doet ook import
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Bedankt voor uw bijdrage aan dit topicOp maandag 15 april 2002 22:23 schreef GIAS het volgende:
de screenshots en filmpjes zijn altijd fantastidvh, maar het spel vin ik altijd maar bagger. er zit weinig spanning in de gevechten en het is maar onduidelijk wat je moet gaan doen.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
/ontopic
plaatjes zien er zeer stoer uit
Pc: Geen :(
* FragNeck is geen arme student, maar ik zal er zeker nooit eentje kopen...Op zaterdag 01 september 2001 11:48 schreef YakuzA het volgende:
Ze zien er echt gruwelijk uit
* YakuzA is helaas arm studentje zonder PS2
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Pc: Geen :(
Alleen nog maar FFIX en SSX Tricky.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
En Het is zo FUCKING mOOI!! deamn echt waar iedereen die in haarlem of omstreken woont moet snel naar Digifan renen want daar kun je em spelen!
PS2: 300
FFX: 60
MEM: 50
Totaal: 410
Salaris: 25 per week = 100 per maand
Zakgeld: 46 per maand
410 delen door 146 is 3 maand sparen
Damn dat duurt nog ff
gdvr
waarom zijn we wat console gaming betreft altijd de pineut in europa

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Verwijderd
Op zaterdag 08 juni 2002 23:27 schreef sneaker666 het volgende:
ik heb dit spel en zijn voortgangers nooit gespeeld en nou is mijn vraag wat voor spel is dit

FF is een shooter
nee FF is een turnbased RPG(wat een verrsasing
Verwijderd
Ik vraag het toch gewoon of mag dat niet meer ?Op zondag 09 juni 2002 00:28 schreef Daz_Zgaap het volgende:
[..]
is dit een grap of ben je nou echt zo dom
FF is een shooter
nee FF is een turnbased RPG(wat een verrsasing)