Hoi Allemaal,
Ik weet niet of dit de correcte plek is, verschuif het maar als het nodig is.
Ik ben op zoek voor een Beveiligingsprojectje
Waar te beginnen.
Goed ik heb reeds een beveiliginssysteem, van Verisure, met breakcontacten, Arlo deurbel en tuin camera, en nog wat dingetjes.
Een paar maanden terug was er een situatie die zich in mijn tuin heeft afgespeeld, politie en andere problemen er bij, maar wat een geluk dat ik een camera had.
Alleen de Arlo camera heeft in mijn mening een min punt, reageert namelijk alleen op beweging en neemt niet continue op.
Dus ik(wij) wil een 24/7 camera, verisure heeft niet deze optie, vreemd genoeg.
Echter door de bomen zie ik het bos niet meer.
Je hebt een camera voor een paar tientjes to 100de euro's,
Op accu's, POE en andere power supplies
Je hebt opslag nodig.
Dus ik hoop dat iemand mij verder op weg kan helpen, in het vinden van een oplossing.
Wat heb ik nodig:
1 camera (minimaal) (vergelijkbaar met Arlo Arlo Essential)
1 Nas of andere soort opslag (is 1TB genoeg voor opnemen, en hoelang kan ik dan opslaan)
Wat is me budget?
Gezien de reden zou je bijna zeggen "the sky is the limit", maar redelijk wezen ik ben niet rijk
Ik denk dat als het op een NAS neer komt al gauw tussen de 200 en 300 euro wordt, misschien dat ik nog met een 2de hands er vanaf kan komen
Camera zelf denk ik dat ik moet rekenen op een prijs van minimaal 60 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het moet betrouwbaar zijn en als het even kan plug and play.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De Camera waar het allemaal over gaat is voor buiten, het moet wel tegen de bekende elementen, als zon en regen kunnen.
opmerkingen
Is bijvoorbeeld een Synology DiskStation DS215j een prima oplossing om een 24/7 camera opnames op te zetten?
Is bijvoorbeeld een Foscam FI9853EP een leuke camera en niet al te ingewikkeld om ook de beelden op een NAS te kunnen opslaan?
Ik weet niet of dit de correcte plek is, verschuif het maar als het nodig is.
Ik ben op zoek voor een Beveiligingsprojectje
Waar te beginnen.
Goed ik heb reeds een beveiliginssysteem, van Verisure, met breakcontacten, Arlo deurbel en tuin camera, en nog wat dingetjes.
Een paar maanden terug was er een situatie die zich in mijn tuin heeft afgespeeld, politie en andere problemen er bij, maar wat een geluk dat ik een camera had.
Alleen de Arlo camera heeft in mijn mening een min punt, reageert namelijk alleen op beweging en neemt niet continue op.
Dus ik(wij) wil een 24/7 camera, verisure heeft niet deze optie, vreemd genoeg.
Echter door de bomen zie ik het bos niet meer.
Je hebt een camera voor een paar tientjes to 100de euro's,
Op accu's, POE en andere power supplies
Je hebt opslag nodig.
Dus ik hoop dat iemand mij verder op weg kan helpen, in het vinden van een oplossing.
Wat heb ik nodig:
1 camera (minimaal) (vergelijkbaar met Arlo Arlo Essential)
1 Nas of andere soort opslag (is 1TB genoeg voor opnemen, en hoelang kan ik dan opslaan)
Wat is me budget?
Gezien de reden zou je bijna zeggen "the sky is the limit", maar redelijk wezen ik ben niet rijk
Ik denk dat als het op een NAS neer komt al gauw tussen de 200 en 300 euro wordt, misschien dat ik nog met een 2de hands er vanaf kan komen
Camera zelf denk ik dat ik moet rekenen op een prijs van minimaal 60 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het moet betrouwbaar zijn en als het even kan plug and play.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De Camera waar het allemaal over gaat is voor buiten, het moet wel tegen de bekende elementen, als zon en regen kunnen.
opmerkingen
Is bijvoorbeeld een Synology DiskStation DS215j een prima oplossing om een 24/7 camera opnames op te zetten?
Is bijvoorbeeld een Foscam FI9853EP een leuke camera en niet al te ingewikkeld om ook de beelden op een NAS te kunnen opslaan?