Tablet aansluiten met huidige ac kabels 8v (nest deurbel)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mo101
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 24-11-2022
Goedenavond alle,

Graag had ik even jullie hulp en inzichten willen inroepen of dit een mogelijke zaak is?

Op dit moment heb ik een nest deurbel dat met een transfo werd geïnstalleerd op de zekeringskast 8v AC.

Mijn vraag is of ik deze huidige kabels kan doortrekken die naar de deurbel gaan om hier een usb aansluiting voor de tablet kan gebruiken zodat ie voortdurend stroom krijgt. Dient hier een converter tussen gezet te worden of is dit volledig een no go?

Wie o wie kan me helpen 😅

Alle reacties

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Voor het bouwen van een 8V AC naar 5V DC converter staat hier meer informatie.

Ik vraag me wel af of je voeding voldoende vermogen kan leveren, vaak zitten die beltransformators net op het randje dat ze genoeg kunnen leveren voor een slimme deurbel. Om daar ook nog een tablet mee op te gaan laden? Dan heb je wel een flink overbemeten transformator nodig. Die hangt er vaak standaard niet, omdat ze ooit alleen bedoeld waren voor het kortstondig laten rinkelen van een fysieke bel. Niet voor het voeden van een deurbel met wifi, camera, etc én het opladen van een tablet.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Mo101
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 24-11-2022
Hallo @Gizz

Bedankt voor je snelle feedback! Ik was inderdaad ook aan het denken dat de voeding misschien te laag zou kunnen zijn om de tablet op te laden. Ook bedankt voor het zenden van de link ga het zeker lezen 👍

Groetjes