Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Dus ik kwam net deze aanbieding tegen voor -70%

aanbieding

Nu dacht ik, kan ik niet dit keyboard kopen en dan US International keycaps replacement kopen en erop klikken. maar ik kan helaas nergens zo'n setje vinden (amazon / aliexpress / google)

Nu kan ik natuurlijk wel dit keyboard kopen en blind typen , maar met name de leestekens wil je af en toe nog wel eens voor naar je toetsenbord kijken, iemand een idee waar ik de keycaps alsnog zou kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 16:00
De Magic Keyboard heeft geen toetsen die gemaakt zijn om te verwijderen en/of vervangen. Grote kans dat er iets beschadigd wordt als dit geprobeerd wordt.

Helaas!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 18:55
Bij mij staat er '205,00€', zonder enige percentage van korting vermeld. Korting was van korte duur? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:03:
Bij mij staat er '205,00€', zonder enige percentage van korting vermeld. Korting was van korte duur? :P
Zie dat hij inmiddels weer voor de normale prijs staat inderdaad, afgelopen paar dagen was het nog gewoon de 61 euro.

Ik heb 'm zelf zaterdag binnen gekregen en type dit bericht er nu mee :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
coptician schreef op zondag 11 september 2022 @ 17:01:
De Magic Keyboard heeft geen toetsen die gemaakt zijn om te verwijderen en/of vervangen. Grote kans dat er iets beschadigd wordt als dit geprobeerd wordt.

Helaas!
Ik had wel al filmpjes gevonden van dit keyboard voor keycap replacements, moet wel op een bepaalde manier natuurlijk, maar dat is bij zoveel keyboards het geval. zie: link
Ook macbooks met dezelfde switches kunnen vervangen worden.

Alleen dus nog steeds niet zelf andere keycaps kunnen vinden helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door gise op 14-09-2022 10:34 ]