Goedenmiddag Niels hier,
Ik hoop dat hier een oplossing te vinden is voor een kneiter irritant probleem.
Sinds een beste tijd(precies durf ik niet te zeggen, maar maanden) heb ik last van wegvallend internet op mijn pc, dit was al op mijn oude i7 pc, hier heb ik uiteindelijk alles vervangen wat je maar kan bedenken aan rand apparatuur wat met internet te maken heeft. Opsomming:
-nieuwe modem KPN
-Nieuwe Switch
-Nieuwe bekabeling( zowel op nieuwe cat 6 en cat 7)
Nu dacht ik, hey, ik heb een i7 van de 2e generatie, zou de poort op het moederbord niet lekker meer werken? Wat geld gespaard en een nieuw moederboard, processor, geheugen en ssd gekocht. Vrijwel direct hetzelfde probleem weer.
Hoofdprobleem is het Wegvallend signaal tijdens gamen maar ook tijdens gewoon internet surfen.Van enkele seconden tot soms bijna een minuut.
WAT KAN IK NOG DOEN!!
ps.
Wat nog niet vervangen is, is de videokaart.
Meer info? vraag het me!
Groetjes,
Wanhopige gamer!
Ik hoop dat hier een oplossing te vinden is voor een kneiter irritant probleem.
Sinds een beste tijd(precies durf ik niet te zeggen, maar maanden) heb ik last van wegvallend internet op mijn pc, dit was al op mijn oude i7 pc, hier heb ik uiteindelijk alles vervangen wat je maar kan bedenken aan rand apparatuur wat met internet te maken heeft. Opsomming:
-nieuwe modem KPN
-Nieuwe Switch
-Nieuwe bekabeling( zowel op nieuwe cat 6 en cat 7)
Nu dacht ik, hey, ik heb een i7 van de 2e generatie, zou de poort op het moederbord niet lekker meer werken? Wat geld gespaard en een nieuw moederboard, processor, geheugen en ssd gekocht. Vrijwel direct hetzelfde probleem weer.
Hoofdprobleem is het Wegvallend signaal tijdens gamen maar ook tijdens gewoon internet surfen.Van enkele seconden tot soms bijna een minuut.
WAT KAN IK NOG DOEN!!
ps.
Wat nog niet vervangen is, is de videokaart.
Meer info? vraag het me!
Groetjes,
Wanhopige gamer!
Maybe it is the best.. better to be the worst