Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nou 'gras is groen' is een pleonasme, zo vanzelfsprekend is 1440p-ondersteuning bij de PS5 zeker niet 
Ja ik heb dat wel overwogen, zo'n vorm die je voorstelt. Maar goed, ik hoorde geen klachten van collega's en ik dacht: laat ik het eens heel kort en direct opschrijven, in plaats van die meer omslachtige wijze van 'Sony brengt update uit die ....'
Ja ik heb dat wel overwogen, zo'n vorm die je voorstelt. Maar goed, ik hoorde geen klachten van collega's en ik dacht: laat ik het eens heel kort en direct opschrijven, in plaats van die meer omslachtige wijze van 'Sony brengt update uit die ....'
Ik gok dat @DennusB z'n punt vooral is dat deze titel niet laat blijken dat dit iets nieuws is. De titel is zo geschreven dat er ook 'PlayStation 5 ondersteunt 4k-resolutie' had kunnen staan. Wat ook waar is, want dat heeft de PS5 altijd al ondersteund 
Suggestie: 'PlayStation 5 ondersteunt nu ook 1440p-resolutie'
The devil is in the details.
Ja precies dit inderdaad! Ik ben helemaal voor "simpele" lekker leesbare titels, maar nu komt het echt gek overHahn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:13:
Ik gok dat @DennusB z'n punt vooral is dat deze titel niet laat blijken dat dit iets nieuws is. De titel is zo geschreven dat er ook 'PlayStation 5 ondersteunt 4k-resolutie' had kunnen staan. Wat ook waar is, want dat heeft de PS5 altijd al ondersteunt
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
... Of "krijgt ondersteuning voor", werkt ook!Hahn schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:13:
Ik gok dat @DennusB z'n punt vooral is dat deze titel niet laat blijken dat dit iets nieuws is. De titel is zo geschreven dat er ook 'PlayStation 5 ondersteunt 4k-resolutie' had kunnen staan. Wat ook waar is, want dat heeft de PS5 altijd al ondersteund
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED