kan iemand me vertellen welke dualcd-spelers er op dit moment op de markt zijn en wat ik evt. daarvoor zou moeten neerleggen?
Numark CDN88
By far de beste dual CD speler. Kost zo'n 3400 piek.
By far de beste dual CD speler. Kost zo'n 3400 piek.
okee dank voor je reactie. wij zijn de enigen zeker? btw: welke zou je aanraden voor een budget van rond de 1200 gulden? ik d8 zlef aan JB of DAP.
Ik zou dan voor tweedehands Numark CDN 34's gaan.
Die zijn veel betrouwbaarder dan JB enzo. Bovendien zijn ze een stuk goedkoper in onderhoud. (Numark is wat dat betreft het voordeligst)
Als je nog ff plaatjes wil kijken, ga dan ff naar [topic=160129/23/25]
Daar staat een reviewtje van de Numark CDN88.
Vanavond weer lekker een feestje mee draaien.
Die zijn veel betrouwbaarder dan JB enzo. Bovendien zijn ze een stuk goedkoper in onderhoud. (Numark is wat dat betreft het voordeligst)
Als je nog ff plaatjes wil kijken, ga dan ff naar [topic=160129/23/25]
Daar staat een reviewtje van de Numark CDN88.
Vanavond weer lekker een feestje mee draaien.
Verwijderd
een Denon 2000 en 2500 kost 2e hands ook minder dan 1000 piek.....(en da's toch wel DE standaard)....
Yep... tweedehands Denons hebben meestal lasers die aan het eind van hun Latijn zijn. Het vervangen van die lasers kost honderden guldens. Bij numark slechts 75 piek per kant. Daarom kun je een afgeroste Denon voor een habbekrats krijgen. Nee bedankt!
Dat is een van de redenen dat Denon (alhoewel ze echt topproducten maken hoor!) zichzelf uit de markt heeft geholpen. Veel te duur in onderhoud.
Pioneer en Numark zijn standaard, Denon zie ik steeds minder.
Dat is een van de redenen dat Denon (alhoewel ze echt topproducten maken hoor!) zichzelf uit de markt heeft geholpen. Veel te duur in onderhoud.
Pioneer en Numark zijn standaard, Denon zie ik steeds minder.
Ik heb nog een dual speler liggen met denon lopers erin, loopt perfect 16 % pitch cue, ff denken digitale output, enz.Op maandag 27 augustus 2001 19:48 schreef The-ZeroCool het volgende:
kan iemand me vertellen welke dualcd-spelers er op dit moment op de markt zijn en wat ik evt. daarvoor zou moeten neerleggen?
Denon's zij goeie!
Wel rond de 3000 PIEK
Wel rond de 3000 PIEK
nee, het is een denon met een ander plaatje voorop, goedkoper dus maar precies etzelfde, mail maar als je em wil kopen poepmetandijvie@hotmail.com, toevoegen bij msn mag ook, wat makkelijker...........>:)
Hey Gero, ga jij eens ff de FAQ doornemen in plaats van stokoude topics boven water te halen en alle smilietjes uit te testen.
(die doet et!)
Pagina: 1