Probleem bij verkoop via Marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 2.055 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik mijn PS5 verkocht via Marktplaats. Ik ben actief op Marktplaats voor bijna 10 jaar. Ik wilde de console op maandag opsturen naar de koper maar ik kon niet inloggen op mijn account. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice over de reden van de probleem. Hun antwoord? De koper heeft een politie melding gedaan over de transactie!!! Na één dag!!!!

Gelukkig hebben ze mij account heropend zodat ik kan contact opnemen met de koper. En wat nu? Hij reageert niet voor mijn berichten en heeft mij beeordeld. LOL.

Ik wil zeker geen deal maken met zulke mensen maar Marktplaats wil niet zijn gegevens voor terugbetaling delen. Wat kan ik doen op dit moment?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heeft weinig met marktplaats te maken.
Mensen zijn tegenwoordig extreem zenuwachtig en achterdochtig (soms terecht), zeker als ze geld overgemaakt hebben.
Je moet dan eigenlijk onmiddellijk uitgebreid communiceren.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 10:52
Dus je verkoopt iets, afgelopen zaterdag, en je stuurt het pas komende maandag op?
Daar had je dan wel over moeten communiceren lijkt me? De titel van dit topic heeft weinig te maken met jouw 'probleem' ...

[ Voor 19% gewijzigd door robg1984 op 06-09-2022 16:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:35

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Het geld kan je toch gewoon terugboeken? Hoef je niks speciaals voor te doen zo ver ik weet, alle gegevens heb je al als het goed is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 23:11

DataGhost

iPL dev

robg1984 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 16:39:
Dus je verkoopt iets, afgelopen zaterdag, en je stuurt het pas komende maandag op?
Daar had je dan wel over moeten communiceren lijkt me?
Niet komende maandag, gewoon "maandag", afgelopen maandag dus. Ik ben anders heel benieuwd hoe jij een pakket denkt te versturen als de koop zaterdag eind van de middag rond is. Op veel plekken zijn de winkels gewoon dicht op zondag en het was sowieso niet voor vandaag geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Daar had je dan wel over moeten communiceren lijkt me? De titel van dit topic heeft weinig te maken met jouw 'probleem' ...
Zaterdag 3 September. Hoe kan ik het pas 18.00 uur opsturen in de weekend????

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 03-10 17:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Serieus, Pas :? , als in zaterdag besteld, maandag verzonden is te lang :?
als je het binnen 12 uur verstuurt wilt hebben moet je maar mij overtoom bestellen, ik kan me echt niet verplichten voelen om dat op zondag perse te moeten gaan doen.
WinterX schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 16:26:

Ik wil zeker geen deal maken met zulke mensen maar Marktplaats wil niet zijn gegevens voor terugbetaling delen. Wat kan ik doen op dit moment?
Ik mis even wat, maar hoezo zouden zij die moeten delen ?
Ofwel hij heeft jouw direct betaald, boek het terug naar die rekening waar het van afkan.
ofwel, marktplaats heeft tussenpersoon gespeeld. geef aan dat jij van de verkoop afzien, en vraag aan hun hoe ze het geld terug willen hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door heuveltje op 06-09-2022 16:53 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Een verkoper hoeft alleen maar binnen 30 dagen te leveren, tenzij anders gecommuniceerd. TS heeft het dus prima gedaan.

Ik heb via Tweakers V&A ook wel eens wat gekocht van iemand waar ik een week of twee op kon wachten, waarvan ook soms van mensen die niet dagelijks op Tweakers kijken en dus een week later pas antwoorden. Fijn is het niet, maar het is ook niet illegaal ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Screenshot ivm privacy verwijderd.

[ Voor 92% gewijzigd door Ardana op 06-09-2022 17:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Wat een gedoe zeg, beetje vreemd inderdaad, je had niet echt anders kunnen handelen. Ik zou het geld terug overmaken en hem maar aan iemand anders verkopen.

Als iemand het direct wil hebben dan komt hij het maar ophalen.

ah ik zie dat je zijn gegevens niet hebt, ik zou ze vragen en zeggen dat je het niet opstuurt. En zolang maar even het geld in 'bewaring' houden.

[ Voor 42% gewijzigd door Bartske op 06-09-2022 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Sneller versturen is op zich mogelijk, maar dan had je daar heel duidelijke afspraken over moeten maken als koper. Als ik iets koop op zaterdag van iemand en die heeft het maandag op de post zitten, dan is dat gewoon normaal, netjes en wat je mag verwachten. Als hij dan inderdaad al je account laat blokkeren dan zou ik inderdaad het geld terugboeken. Ik zou niet met een lekker gevoel iets aan zo'n iemand verkopen, want straks dan is er ineens van alles mis met je PS5 en probeert hij dat op jou af te schuiven. Hoeft niet te gebeuren, maar het is wel een optie, en zeker in dit geval eentje die ik open zou laten.

Klopt de naam bij de overschrijving met degene die 'm van je gekocht heeft? Niet dat het gaat om een driehoeksoplichting ofzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Tjaaa.... maar wie doet de politie melding na één dag? Totale idioot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

WinterX schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 16:51:
Tjaaa.... maar wie doet de politie melding na één dag? Totale idioot!
Het is maar een melding bij de politie he. Die zal daar niet zoveel mee doen en als men er al wat mee doet, zal men vast ook jou eerst willen horen. Mensen staan altijd direct op de achterste poten, want er is melding bij de politie gedaan, maar zij doen altijd nog aan hoor en wederhoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Bijna 10 jaar actief met ervaring.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vgnn4K3t077-_Vwq4Oy3cVndriE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p9tZkPAU8OPLkFgH1GamUrVI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
heuveltje schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 16:43:
[...]

Serieus, Pas :? , als in zaterdag besteld, maandag verzonden is te lang :?
als je het binnen 12 uur verstuurt wilt hebben moet je maar mij overtoom bestellen, ik kan me echt niet verplichten voelen om dat op zondag perse te moeten gaan doen.

[...]

Ik mis even wat, maar hoezo zouden zij die moeten delen ?
Ofwel hij heeft jouw direct betaald, boek het terug naar die rekening waar het van afkan.
ofwel, marktplaats heeft tussenpersoon gespeeld. geef aan dat jij van de verkoop afzien, en vraag aan hun hoe ze het geld terug willen hebben.
Hij heeft via marktplaats betaald, niet per direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptielenbrein
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16:01
Melding gedaan of echt aangifte? Wel erg snel hoor na 1 dag.. Ik zelf zou hem een bericht sturen dat hij die melding/aangifte maar intrekt en een excuses aanbied en er anders niets wordt verstuurd.. Hij heeft je immers toch al voor oplichter uitgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 03-10 17:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

WinterX schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 16:58:
[...]

Hij heeft via marktplaats betaald, niet per direct.
Dan ook niet direct terugbetalen, maar laat marktplaats dit maar uitvechten :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael_OsGroot
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-11-2022

Michael_OsGroot

Yes... Yes!

Wat wil je eigenlijk? Doe rating herstellen? Of iets anders? Zaterdag besteld, maandag verzenden is voor mij meer dan prima dus de koper is een lul de behanger.

Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Michael_OsGroot schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:01:
Wat wil je eigenlijk? Doe rating herstellen? Of iets anders? Zaterdag besteld, maandag verzenden is voor mij meer dan prima dus de koper is een lul de behanger.
Ik wil gewoon geld teruggeven maar hij reageert niet. Marktplaats wil ook niet helpen. Ik heb geen tijd voor zulke mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Het verhaal zegt niet of er een idee gewekt is wanneer de playstation verkocht zou worden. Als TS gezegd heeft dat die deze dezelfde dag nog verzend bijvoorbeeld is het wel wat anders.

Melding maken misschien wat snel maar verhaal is ook niet helemaal compleet. Reden van hier een topic starten snap ik ook niet, denk niet dat marktplaats hier beter reageert dan bij de klantenservice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:57

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Misschien de naam even weghalen. Geen idee of het jouw naam is of die van de koper, maar ik zou het niet op een openbaar forum plaatsen.

[ Voor 30% gewijzigd door Ardana op 06-09-2022 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-10 23:11

DataGhost

iPL dev

tommerd_ schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:06:
Het verhaal zegt niet of er een idee gewekt is wanneer de playstation verkocht zou worden. Als TS gezegd heeft dat die deze dezelfde dag nog verzend bijvoorbeeld is het wel wat anders.

Melding maken misschien wat snel maar verhaal is ook niet helemaal compleet. Reden van hier een topic starten snap ik ook niet, denk niet dat marktplaats hier beter reageert dan bij de klantenservice.
Reactie om 17:08 op zaterdag kan je er gewoon vanuit gaan dat dat dezelfde dag niet meer verzonden kan worden, laat staan dat het op zondag al binnen zou zijn. Aangifte is dus in geen enkel geval op z'n plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
DataGhost schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:08:
[...]

Reactie om 17:08 op zaterdag kan je er gewoon vanuit gaan dat dat dezelfde dag niet meer verzonden kan worden, laat staan dat het op zondag al binnen zou zijn. Aangifte is dus in geen enkel geval op z'n plaats.
1. Staat geen aangifte maar 'melding'
2. Dat ligt er maar net aan waar je woont, dat die zondag niet bezorgd wordt is wat anders, maar dan kan de track en trace al wel netjes actief zijn. Maar ook dan is er geen duidelijkheid wat TS wel heeft afgesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:30

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Allereerst maar eens even tot 10 tellen. In je posts kom je vrij opgefokt over.

Daarna: stuur die knakker een bericht, geef aan dat je zijn gegevens nodig hebt om terug te betalen, stuur Marktplaats eventueel een screenshot/kopie/mail/... van dat verzoek, en wacht geduldig af. Meer kun je namelijk echt even niet doen zolang niemand reageert of wilt helpen, maar je kunt wel aantonen dat je welwillend bent en terug wilt betalen. Jij bent verder niet degene die hier last van heeft zolang ze niet reageren. Wel even zorgen dat je gelijk kunt betalen zodra je die gegevens krijgt (en het liefst van de ex-koper zelf, zodat het zéker op een door hem doorgegeven rekeningnummer is, en hij het dus zelf verprutst als het niet goed is).

Vervolgens: verkopen aan iemand waarbij het wel goed voelt. Als het effe kan op laten halen, ook. Dat je een mindere beoordeling hebt wordt amper naar gekeken. Ik heb een 1-ster aan mijn broek hangen (ook niet terecht) als 1 van de 13, maar heb daar verder nooit last van gehad. Je mag denk ik nog steeds tevreden zijn dat het er eentje is van 4 sterren.

Als laatst: hij kan bij de politie melden wat hij wil. Als het niet terecht is (of geen aanleiding voor is) kraait daar vervolgens ook geen haan naar. Niemand zal daar ooit iets weer van terugzien als daar de aanleiding niet voor is.

[ Voor 3% gewijzigd door Bastiaan op 06-09-2022 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 09:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Schopje naar SF.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
WinterX schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:04:
[...]

Ik wil gewoon geld teruggeven maar hij reageert niet. Marktplaats wil ook niet helpen. Ik heb geen tijd voor zulke mensen.
Hoe heb je dat tot nu toe naar de koper gecommuniceerd?

Want als jij "Ik wil van de koop afzien en je terugbetalen. Stuur me je bankrekeningnummer en ik stort het geld zo snel mogelijk terug" stuurt, dan lijkt het me zeer sterk dat diegene dat volledig zal negeren.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:46:
[...]

Hoe heb je dat tot nu toe naar de koper gecommuniceerd?

Want als jij "Ik wil van de koop afzien en je terugbetalen. Stuur me je bankrekeningnummer en ik stort het geld zo snel mogelijk terug", dan lijkt het me zeer sterk dat diegene dat volledig zal negeren.
Ik zie geen reden waarom moet ik de console verkopen aan deze *knip* persoon. Als hij wil niet reageren dan wacht ik voor politie.

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 06-09-2022 18:06 . Reden: We gaan hier netjes met elkaar om. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
WinterX schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:53:
[...]

Ik zie geen reden waarom moet ik de console verkopen aan deze knip. Als hij wil niet reageren dan wacht ik voor politie.
:? Ik zeg helemaal niet dat je 'm moet verkopen..? Ik heb het over geld teruggeven, wat jij zelf ook zegt.

Maar de manier van verwoording van deze reactie vertelt alweer boekdelen over hoe je naar de koper gereageerd zal hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 06-09-2022 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:54:
[...]

:? Ik zeg helemaal niet dat je 'm moet verkopen..? Ik heb het over geld teruggeven, wat jij zelf ook zegt.

Maar de manier van verwoording van deze reactie vertelt alweer boekdelen over hoe je naar de koper gereageerd zal hebben.
"dan lijkt het me zeer sterk dat diegene dat volledig zal negeren". Dus ik ben geen oplichter? 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
WinterX schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:57:
[...]

"dan lijkt het me zeer sterk dat diegene dat volledig zal negeren". Dus ik ben geen oplichter? 🙃
Ik herhaal mijn vraag: hoe heb jij aangegeven dat je de koper terug wilt betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Dan heb ik nog een titelfix uitgevoerd.

Verder nog een vraag aan TS; wat wil je met dit topic bereiken? Op dit moment lijkt het, ook gezien je reacties, meer op een rant dan dat je een discussie wilt voeren of een vraag stelt.

[ Voor 33% gewijzigd door Yorinn op 06-09-2022 18:08 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:58:
[...]

Ik herhaal mijn vraag: hoe heb jij aangegeven dat je de koper terug wilt betalen?
Ik schreef dat ik kon niet inloggen omdat mijn account geblokkerd was. Ik zag vandaag dat hij stuurde mij bericht op maandag in de ochtend, daarna rond 13 uur dat ik ben een oplichter. Ik laat 'em weten dat ik wil hetniet meer verkopen aan 'em door de politie melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
WinterX schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:15:
[...]

Ik schreef dat ik kon niet inloggen omdat mijn account geblokkerd was. Ik zag vandaag dat hij stuurde mij bericht op maandag in de ochtend, daarna rond 13 uur dat ik ben een oplichter. Ik laat 'em weten dat ik wil hetniet meer verkopen aan 'em door de politie melding.
Oké, dus je hebt letterlijk gezegd "Ik wil niet meer aan jou verkopen" en meer niet, als ik jou goed begrijp? Als jij niet letterlijk zegt dat hij zijn bankrekeningnummer moet sturen, zodat jij 'm terug kan betalen, dan snap ik helemaal dat de koper niet meer reageert.

Voor jou is het misschien logisch dat 'ik wil niet meer aan jou verkopen' betekent dat 'ie z'n geld terug krijgt, maar voor anderen is dat niet per se direct vanzelfsprekend.

Dus, mocht je dat nog niet gedaan hebben: stuur "Wat is je rekeningnummer? Dan stort ik je geld zo snel mogelijk terug."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkiFan
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:05
Niet te moeilijk over doen, zijn deel van de overeenkomst heeft hij vervuld. Dat hij zich daarna als een hork gedraagt, geeft jou geen recht om jouw deel van de overeenkomst niet na te komen.

Ding gewoon opsturen en hopen dat ie erin zakt.

Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptielenbrein
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16:01
Hahn schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:20:
[...]

Oké, dus je hebt letterlijk gezegd "Ik wil niet meer aan jou verkopen", als ik jou goed begrijp? Als jij niet letterlijk zegt dat hij zijn bankrekeningnummer moet sturen, zodat jij 'm terug kan betalen, dan snap ik helemaal dat de koper niet meer reageert.

Voor jou is het misschien logisch dat 'ik wil niet meer aan jou verkopen' betekent dat 'ie z'n geld terug krijgt, maar voor anderen is dat niet per se direct vanzelfsprekend.

Dus, mocht je dat nog niet gedaan hebben: stuur "Wat is je rekeningnummer? Dan stort ik je geld zo snel mogelijk terug."
Volgens mij las ik ergens dat er betaald is via het Marktplaats betaalsysteem.. De koper krijgt dan hoe dan ook het geld terug bij geen pakket. Waarom zou TS dan geld over moeten maken via z'n rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Reptielenbrein schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:22:
[...]

Volgens mij las ik ergens dat er betaald is via het Marktplaats betaalsysteem.. De koper krijgt dan hoe dan ook het geld terug bij geen pakket. Waarom zou TS dan geld over moeten maken via z'n rekening?
WinterX heeft het over geld teruggeven, dus dat klinkt alsof het gaat om geld op zijn rekening. Waar jij het over hebt is 'eerlijk oversteken' van Marktplaats, waarvan ik niet weet of Marktplaats dat überhaupt nog aanbiedt.

Maar goed, ik ben niet van de aannames, dus laten we niet speculeren en gewoon vragen: @WinterX je hebt het geld al op je rekening? Of staat het nog geparkeerd bij Marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:20:
[...]

Oké, dus je hebt letterlijk gezegd "Ik wil niet meer aan jou verkopen", als ik jou goed begrijp? Als jij niet letterlijk zegt dat hij zijn bankrekeningnummer moet sturen, zodat jij 'm terug kan betalen, dan snap ik helemaal dat de koper niet meer reageert.

Is het echt niet duidelijk? Ik heb dat al gedaan - 3 keer. Zonder reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterX
  • Niet online
Hahn schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:24:
[...]

WinterX heeft het over geld teruggeven, dus dat klinkt alsof het gaat om geld op zijn rekening. Waar jij het over hebt is 'eerlijk oversteken' van Marktplaats, waarvan ik niet weet of Marktplaats dat überhaupt nog aanbiedt.

Maar goed, ik ben niet van de aannames, dus laten we niet speculeren en gewoon vragen: @WinterX je hebt het geld al op je rekening? Of staat het nog geparkeerd bij Marktplaats?
Jawel. Ik heb het zaterdagavond gekregen. Hij heeft betaald zonder 'eerlijk oversteken' optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
WinterX schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 18:24:
[...]

Is het echt niet duidelijk? Ik heb dat al gedaan - 3 keer. Zonder reactie.
Ik vraag je tot 2 keer toe wat je gestuurd hebt, en jij antwoordt net letterlijk met "Ik laat 'em weten dat ik wil hetniet meer verkopen aan 'em door de politie melding." Daar zie ik niks staan over geld teruggeven en vragen naar bankrekeningnummer.

Dus inderdaad: nee, je bent echt niet duidelijk.

Kopieer en plak de complete communicatie tussen jou en de koper hier eens (zónder naam of andere persoonsgegevens). Want in jouw samenvatting van wat je gezegd laat je blijkbaar van alles achterwege.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien de rants doorgaan na de vraag wat de bedoeling van dit topic is, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.