Huisspin.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ha ja dat vind ik ook net. Die heb ik eigenlijk nooit in huis
Ik wil zeggen Wolfspin maar die lijken enorm op huisspinnen. Het zijn altijd de spinnen waarvan mijn vrouw gruwelt. Ik noem ze in elk geval wolfspin. Ze zijn heel nuttig dus ik zet ze altijd weer buiten.
Ik heb 'm ook naar buiten gebracht. Reactie van je vrouw kan ik me voorstellen. Hij was me iets te groot voor de slaapkamerSeriph schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 16:26:
Ik wil zeggen Wolfspin maar die lijken enorm op huisspinnen. Het zijn altijd de spinnen waarvan mijn vrouw gruwelt. Ik noem ze in elk geval wolfspin. Ze zijn heel nuttig dus ik zet ze altijd weer buiten.
Die lopen waarschijnlijk meer dan je denkt rond in jouw huisTimDJ schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 16:22:
[...]
Ha ja dat vind ik ook net. Die heb ik eigenlijk nooit in huis
Als die foto op m'n scherm op ware grootte is, is het een tarantula. Heerlijk met een klodder mayo!
Professioneel Heftruck Syndroom
door de zwarte poten denk ik de kerkzesoog. die is normaal zwart maar bruin als ze jonger zijn. wellicht een puber dus?
Heerlijk...de huisspinnen zijn er weer! Mooie tijd waarin je deze mannetjes je huis door ziet rennen op zoek naar het iets grotere vrouwtje.
De vrouwtjes zitten vaak op rustige plaatsen, zoals kruipruimtes en zolders of schuren. De mannetjes rennen in grote getalen door de tuin, door huizen en door schuren.
Geloof mij ; als je er 1 ziet, dan weet je zeker dat er meer zijn!
Ze zijn inderdaad snel, zeer snel zelfs, en hebben een groot reactievermogen. Als je ze vangt probeer dat dan niet met de blote hand te doen, ze kunnen bijten. Als je gebeten word heeft dit niet veel effect, vaak een klein rood rondje die wat kan jeuken.
Ps. : Je herkent ze aan de tekening op hun lichaam
De vrouwtjes zitten vaak op rustige plaatsen, zoals kruipruimtes en zolders of schuren. De mannetjes rennen in grote getalen door de tuin, door huizen en door schuren.
Geloof mij ; als je er 1 ziet, dan weet je zeker dat er meer zijn!
Ze zijn inderdaad snel, zeer snel zelfs, en hebben een groot reactievermogen. Als je ze vangt probeer dat dan niet met de blote hand te doen, ze kunnen bijten. Als je gebeten word heeft dit niet veel effect, vaak een klein rood rondje die wat kan jeuken.
Ps. : Je herkent ze aan de tekening op hun lichaam
[ Voor 4% gewijzigd door KatirZan op 06-09-2022 16:57 . Reden: eventjes wat toegevoegd ]
Wabbawabbawabbawabba
Lol, ik haalde gisteren mijn kat binnen uit de tuin in het donker en nam ook zo'n spin op mijn been mee naar binnen blijkbaar. Was idd ook zo fors dat zowel kat als ik even een wtf moment hadden, voordat kat erachteraan ging. Maar beest was snel en dook onder de kast. Ik schat zo dat het lijf 1.5 cm was, en spanweite 5-6 cm. Ik noem hem Harry.
Hairy Harry?superduper schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 17:05:
Lol, ik haalde gisteren mijn kat binnen uit de tuin in het donker en nam ook zo'n spin op mijn been mee naar binnen blijkbaar. Was idd ook zo fors dat zowel kat als ik even een wtf moment hadden, voordat kat erachteraan ging. Maar beest was snel en dook onder de kast. Ik schat zo dat het lijf 1.5 cm was, en spanweite 5-6 cm. Ik noem hem Harry.
Daar hebben we 'n heel mooi topic voor: Het grote 'welk insect/beest(je) is dit?!' topic. Daarom gaat deze op slot.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.