Ik zit al enige tijd te twijfelen of ik het nog wel leuk vind wat ik doe en hoe ik hier verder in wil. Momenteel werk ik 11 jaar bij mijn eerste werkgever en ben daar doorgegroeid tot senior consultant. Het gaat om een software leverancier en ik begeleid implementaties op tactisch en strategisch niveau, adviseer klanten en bedenk business cases en werk deze uit tot oplossingen die geïmplementeerd kunnen worden. Het begint me echter steeds minder te boeien en zie ik momenteel weinig doorgroeimogelijkheden , maar anderzijds heb ik veel vrijheid en ondanks dat het salaris wel wat meer mag zijn, zijn de secundaire arbeidsvoorwaarden best prima..
Daarnaast ben ik inmiddels een jaartje onderweg met mijn MSC in Management. Iets wat soms interessant is, maar ook veel tijd kost.
Nou zit ik een beetje vast in mijn hoofd met zaken waar vast iedereen wel eens mee zit, zeker nu ik net vader ben geworden… misschien kunnen jullie mij helpen, jullie visie delen of hoe jullie hier mee omgaan…
Misschien verwoord ik alles niet super, dat komt wellicht tijdens de discussie.. maar dat komt vooral omdat ik dus ook vast zit in mijn hoofd en zelf niet duidelijk heb wat ik écht wil.
Ik ben dus niet op zoek naar meteen een oplossing, maar misschien wat andere visies, perspectieven, ervaringen etc :-)
Edit: ik werk momenteel 32 uur en heb daarbij 1 studiedag (onbetaald).
Daarnaast ben ik inmiddels een jaartje onderweg met mijn MSC in Management. Iets wat soms interessant is, maar ook veel tijd kost.
Nou zit ik een beetje vast in mijn hoofd met zaken waar vast iedereen wel eens mee zit, zeker nu ik net vader ben geworden… misschien kunnen jullie mij helpen, jullie visie delen of hoe jullie hier mee omgaan…
- meer tijd over hebben
- meer verdienen
- meer doen voor de wereld
- wil ik bij mijn werkgever weg of kan ik beter blijven?
- wil ik al mijn kennis in de branche weggooien of wil ik blijven in de branche?
Misschien verwoord ik alles niet super, dat komt wellicht tijdens de discussie.. maar dat komt vooral omdat ik dus ook vast zit in mijn hoofd en zelf niet duidelijk heb wat ik écht wil.
Ik ben dus niet op zoek naar meteen een oplossing, maar misschien wat andere visies, perspectieven, ervaringen etc :-)
Edit: ik werk momenteel 32 uur en heb daarbij 1 studiedag (onbetaald).