Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34mm4st3r
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14-01-2023
Hallo allen,

Ik ben van plan om op korte termijn een tv te kopen voor in mijn nieuwe appartement.

Ik kom er alleen niet uit.

Ik zit zelf te twijfelen tussen Samsung of Sony.

Mij werd verteld dat de Sony Bravia een beter beeld geeft (ook zonder calibratie).

Ik ben niet van plan om gelijk surround te gebruiken dus redelijk geluid uit de tv is ook wel een vereiste.

Ophangen zou het geluid minder kunnen maken? Dan plaats ik heb liever op een meubel.

Zouden jullie met opties kunnen voorzien? 4K Qled?

Alvast bedankt voor een reactie.

[ Voor 3% gewijzigd door dr34mm4st3r op 06-09-2022 09:00 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:02

Reinier

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34mm4st3r
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 14-01-2023
Bedankt. Ik zie alleen dat er toch wel het een en ander aan mankeert bij die best getesten.

Ik zoek voor ongeveer een budget van 800-1000 euro.

Deze zitten er net onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Voor koopadvies is er Consumentenelektronica koopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat op GoT eigen inzet wordt verwacht. Alleen een budget noemen en ons het zoekwerk laten doen is niet hoe GoT werkt. Zie daarvoor ook de template die naar voren komt als je een topic in eerder genoemd forum opent.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Moge duidelijk zijn dat "Samsung of Sony" niet voldoet voor een short list. Merken zeggen niets zonder type (en in het geval van TV's ook een afmeting).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.