Beeldschermen uitbreiden laptop/monitor geeft fout

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulienG
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10-2022
Goedemorgen,

Ik loop al best lang tegen het feit aan dat er een fout lijkt te zitten in mijn laptop/driver voor wat betreft schermen uitbreiden. Wanneer ik mijn Citrix werkomgeving wil splitten op zowel laptop als monitor (door het beeld half in beide schermen te zetten en dan op vergroten te klikken), krijg ik hem wel goed op mijn laptop, maar krijg ik onderstaand scherm op mijn monitor. Als ik dit probeer met mijn werklaptop en dezelfde monitor, gaat het wel goed. Het lijkt dus in mijn eigen laptop te zitten. Ik heb ooit een extra graphic driver gedownload om te gamen, maar die is overbodig. Ik kom er alleen niet helemaal uit welke ik nu precies kan verwijderen en of het probleem ook echt daar in zit.

Laptop: Lenovo ideapad 520
Drivers: Intel HD Graphics 620 & NVIDIA GeForce 940x

Als ik nu overigens in m'n apparaatbeheer kijk, staat er ook Citrix Indirect Display Adapter bij. Maar ook die hoeft niet bijgewerkt te worden ofzo.

Thanks!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1BoaktBqgo8ziLPRMGRx-zE5xPk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IOxFW0f8MG2xETqaQbhKrvGr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik zou handmatig de laatste versie van Intel HD 620 downloaden, samen met de laatste drivers voor de Nvidia Geforce 940x en dan als laatste de laatste versie van citrix workspace downloaden.

Buiten dit om waarom gebruik je niet jouw werk laptop hiervoor? Bedrijf leverd deze niet voor niks.

[ Voor 21% gewijzigd door Markozv op 06-09-2022 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulienG
Markozv schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 09:02:
Ik zou handmatig de laatste versie van Intel HD 620 downloaden, samen met de laatste drivers voor de Nvidia Geforce 940x en dan als laatste de laatste versie van citrix workspace downloaden.

Buiten dit om waarom gebruik je niet jouw werk laptop hiervoor? Bedrijf leverd deze niet voor niks.
Dit mocht helaas niet baten.. En ik zit op deze laptop omdat die 13 inch van werk voelt alsof ik op een bierviltje moet werken naast m'n monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-12-2024
JulienG schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 12:08:
[...]

Dit mocht helaas niet baten.. En ik zit op deze laptop omdat die 13 inch van werk voelt alsof ik op een bierviltje moet werken naast m'n monitor.
Dan blijf ik bij laaste drivers allemaal handmatig downloaden en installeren, niet blind uitgaan van windows update. Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelf geen fan ben van Lenovo laptops deze geven vaak problemen met externe schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulienG
Oké, dat heb ik nu dus gedaan. Maar dan blijft het een gevalletje jammer maar helaas. Thanks voor de info iig!