USB-c lader voor laptop en telefoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemosabe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-05 23:20
Sinds kort ben ik meer aan het switchen van plek naar plek met mijn telefoon en laptop. Nu moet ik elke keer een aparte lader mee nemen voor de telefoon en voor de laptop. Ik dacht dat moet makkelijker kunnen. Bijde apparaten laden via USB-c maar de laptop maakt nog gebruik van een ronde aansluiting.
Waar ik dus naar opzoek ben is een lader van ongeveer 90w die de laptop en/of de telefoon kan laden via USB-c. En dan eigenlijk ook nog het liefst zonder transformer blok zoals bij de conventionele laptop laders.
Is er iemand die ervaring heeft op dit gebied of mij een de goede richting kan wijzen hoe ik zo iets zoeken kan? ik kom er via de pricewatch niet heel lekker uit

Relevante software en hardware die ik gebruik
De telefoon: pricewatch: LG Velvet 5G Groen
De laptop: pricewatch: ASUS Vivobook Pro 14X OLED N7400PC-KM010W

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoeken via de pricewatch, maar dat gaat niet heel lekker

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:06
Ikzelf gebruik al een jaar of twee 1 lader voor al m'n laptops (staan er 4 op m'n bureau..) en 1 telefoon:

https://us.baseus.com/p/b...quick-charger-2c-u-65w-11

Ja de wat zwaardere laptops die bij hun eigen lader een powerbrick ertussen hebben laden iets langzamer op, maar dat gaat verder ook prima. Met de lader van hierboven kan ik tegelijkertijd een laptop en een telefoon opladen.

Ik zie dat Baseus inmiddels ook een 100W variant heeft, welke dus aan jouw eisen zou moeten voldoen:
https://us.baseus.com/p/b...uick-charger-2c-2u-100w-9

De mijne destijds gekocht bij een grote Chinese webshop. Zullen ze deze nieuwe variant ongetwijfeld ook wel hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15
De eerste vraag is of de Asus te laden is via een van de thunderbolt aansluitingen. Ik zie dat even niet in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:06

NSG

Je weet niks!

De Anker 737: https://www.amazon.nl/Ank...andoplader/dp/B09WD21LLP/

2x USB-C + 1x USB A, 120W totaal en tot 100W(20V==5A) door een enkele USB-C poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemosabe
@PageFault ik heb thuis ook een docking station en die laat het ook op. Wel is waar met 90w ipv de 120 die de powerbrick levert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:49
Hang je telefoon met een kabeltje aan je laptop en hang je laptop aan de stroom, dan heb je toch ook hetzelfde effect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemosabe
@Archer_VC10 het nadeel daarvan is dat ik altijd mijn laptop aan moet hebben om de telefoon op te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kemosabe
@HowsMyApple @NSG bedankt voor de suggesties, ik zal er eens naar kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de koopadviesfora. Ik verplaats even:

Move OH -> CKA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kemosabe
Met dank aan @HowsMyApple en @NSG ben ik bij de volgde oplader uitgekomen. pricewatch: Minix NEO P2. Hij voldoet prima aan de eisen tot nu toe. Bedankt voor alle tips :)
Pagina: 1