Sinds kort ben ik meer aan het switchen van plek naar plek met mijn telefoon en laptop. Nu moet ik elke keer een aparte lader mee nemen voor de telefoon en voor de laptop. Ik dacht dat moet makkelijker kunnen. Bijde apparaten laden via USB-c maar de laptop maakt nog gebruik van een ronde aansluiting.
Waar ik dus naar opzoek ben is een lader van ongeveer 90w die de laptop en/of de telefoon kan laden via USB-c. En dan eigenlijk ook nog het liefst zonder transformer blok zoals bij de conventionele laptop laders.
Is er iemand die ervaring heeft op dit gebied of mij een de goede richting kan wijzen hoe ik zo iets zoeken kan? ik kom er via de pricewatch niet heel lekker uit
Relevante software en hardware die ik gebruik
De telefoon: pricewatch: LG Velvet 5G Groen
De laptop: pricewatch: ASUS Vivobook Pro 14X OLED N7400PC-KM010W
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoeken via de pricewatch, maar dat gaat niet heel lekker
Waar ik dus naar opzoek ben is een lader van ongeveer 90w die de laptop en/of de telefoon kan laden via USB-c. En dan eigenlijk ook nog het liefst zonder transformer blok zoals bij de conventionele laptop laders.
Is er iemand die ervaring heeft op dit gebied of mij een de goede richting kan wijzen hoe ik zo iets zoeken kan? ik kom er via de pricewatch niet heel lekker uit
Relevante software en hardware die ik gebruik
De telefoon: pricewatch: LG Velvet 5G Groen
De laptop: pricewatch: ASUS Vivobook Pro 14X OLED N7400PC-KM010W
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zoeken via de pricewatch, maar dat gaat niet heel lekker