Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Philips hue sensor met 2 actie’s

Pagina: 1
Acties:

• paul.ulft
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 08:12
In de badkamer heb ik een ventilator die werkt met een smart plug. Geen vertraging met de lamp. Nu wil ik de Motion sensor zo instellen dat de lamp en smartplug aan gaan bij binnenkomst. Bij geen Motion moet de lamp na 5 minuten uit gaan. De ventilator (smart plug) na 30 min.
Weet iemand een app of andere manier om dat te bereiken?

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-11 16:26
Met standaard Hue app kan dit niet, aangezien je daar alleen voor alles ofwel aan of uit in kunt stellen na x minuten.
Je zou dan twee motion sensors bij elkaar moeten hangen, ene voor de lampen andere voor de ventilator (wat weer niet echt een mooie oplossing is :) )

Met iets als Home Assistant of Domoticz zou ik dit zelf bij me thuis bouwen, daarin kun je allerlei automatiseringen maken en dit prima instellen

Misschien dat je met iConnectHue dit ook kan, heb er andere ooit over gehoord. Maar ik gebruik dit nooit.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

• Mouse5312
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-11 14:44
Of zoek even een andere app om het Hue systeem mee in te stellen (bijvoorbeeld de Hue Essentails Android app).
Deze kan meer dan de standaard Hue app en misschien kan deze app dat wel (maar dat weet ik niet zeker)...
Je kunt beide apps langs elkaar gebruiken op 1 Hue Bridge/installatie