Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaqtainBad1999
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 27-02-2023
goedendag,

ik heb valorant gedownload alleen mijn geluid doet het niet! wie kan mij hiermee helpen?

als ik ingame bij, settings > audio > voice chat, kijk dan staat alles op on en part activation mode op automatic. verder heb ik mijn output en input device ingevult. (Razer Kraken Ultimate). als ik hier de loopback test doe dan hoor ik mezelf wel en doet alles het gewoon, maar als ik dus in game ga dan hoor ik de andere mensen niet en hun mij ook niet.
misschien iets om erbij te zeggen: de aller eerste game die ik speelde (in competitive) hoorde ik wel iedereen en hun mij ook.

Verder als ik kijk in windows bij de instellingen staan alles goed behalve 1 ding denk ik dat niet goed staat en dat is dit: als ik ga naar Instellingen > privacy > Microfoon, dan staat valorant niet tussen het lijstje van bureaublad-apps toegang verlenen tot uw microfoon, ik weet niet hoe ik hem daar wel bij krijg of als dat moet de ja of de nee.

mijn headset: Razer Kraken Ultimate.

ik hoop dat ik hiermee genoeg informatie heb gedeeld, als er nog extra vragen zijn kan dat altijd!

hopelijk weten jullie meer dan mij en kunnen jullie mij helpen!

Met vriendelijke Groet,

CaqtainBad1999

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
Je weet dat valorant standaard push-to-talk is (met knop V) ?
Een vriend dacht laatst ook dat er iets fout ging bij hem, maar hij vergat de knop in te drukken wanneer hij sprak.

overigens verklaart dat niet waarom jij anderen niet hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaqtainBad1999
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 27-02-2023
ja klopt dat weet ik. alleen ik heb hem op automatisch praten gezet.
ik heb wel geprobeerd om hem op push-to-talk te zetten maar dit hielp ook niet.

Ik zit ook net te denken dit heb ik ook met League of Legends. daar kan ik niet de in game talk gebruiken maar dat is een ander verhaal.