Toon posts:

kapotte videorecorder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een philips videorecorder alweer een aantal jaartjes oud dus geen garantie meer...

en nu is het geval dat er geen beeld meer is, als ik een video afspeel hoor je alleen nog maar geluid.
iemand idee of ik dit kan repareren en of een schoonmaakband effect heeft (I don't think so)

alvast bedankt

• loquitos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

je kan altijd wel een schoonmaakband proberen maar denk idd dat het niet echt helpt. Als je wellicht een beetje handig bent kan je ff kijken of er niet toevallig een draadje los ligt.. en als dat niet zo is, kan het zijn dat:
- de afspeelkop kapot is (redelijk makkelijk te vervangen)
- ergens een pcb/chip kapot is (veel meer werk).

suc6

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Probeer eerst eens om een gewone videoband 4 uur lang af te laten spelen of met beeld door te spoelen. Het zou kunnen dat je koppentrommel gewoon heel vies is, dan krijg je opgegeven moment helemaal geen beeld meer.
Schoonmaakvideobanden hebben imho niet echt veel nut omdat je dan hetzelfde effect hebt als hierboven, en zo'n tape is ook nog eens vrij ruw wat je koppen ook niet ten goede doet...

Mocht dat niet helpen dan kan het nog zijn dat je koppentrommel kapot is, vervangen kan wel maar dan ben je denk ik zoveel geld kwijt dat je beter een nieuwe kan kopen.

ps. als het een VR 200 is (vhs) wil ik em wel hebben :7

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
het lag aan de scart kabel.......