kan geen nvidia drivers downlouden op dell systeem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc042
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08-03 15:34
hallo,

ik wilde een budget build creeren met een oude dell systeem. ik had namelijk nog een moederbord liggen ervan en alle overige genodigde onzin kabels van dell. nu heb ik hem even getest, maar ik krijg mijn gpu drivers er maar niet op geinstalleerd.

wat ik heb qua hardware:

i7 2600
dell mobo
16gb corsair ddr3
gtx770 2gb msi
120gb ssd
500 watt psu

hij geeft aan dat er geen support voor is, maar weet iemand misschien toch een manier waarmee ik de drivers erop krijg?

alvsat bedankt en een fijne dag verder!!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ken je Google? Die komt als tweede hit met http://uk.download.nvidia...nternational-dch-whql.exe

Maar, ook andere sites dan Nvidia hosten drivers; ik kan zo 3 andere "bekende" sites vinden met drivers voor een GTX770 :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc042
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 08-03 15:34
hoii,

super bedankt, even voor de zekerheid: licht dus niet echt aan het meoderbord, is meer dat de gpu te oud is toch?

groetjes,
mc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ik snap serieus niet wat het issue is:

- voor een moederbord heb je drivers.
- na installatie, zal het OS zien dat je PCI-Express sloten hebt.
- in zo'n slot zit je GTX770 en zal ook drivers nodig hebben.

Het enige wat mij onbekend is, is of jouw moederbord wel goed herkend is/wordt, welk OS je draait, of daar dus een herkenning is naar een "unknown device" en of dat device dan de Nvidia-drivers nodig heeft.

Ik heb (recent) een Z97 bord met een GTX960 gewoon werkend gehad; klinkt ook als antiek maar het werkt gewoon. Dus ik zou je aanraden om eens deductief te werk te gaan en 1 voor 1 de correcte drivers voor je PC te installeren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof