Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jotje66
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 05-09-2022
Op mijn laptop Office 2021 Professional Plus geinstalleerd. Was in de veronderstelling dat ook Teams in het pakket zat (kennelijk niet dus), want nu wordt ik na 60 minuten uit mijn vergadering gegooid.

Ben ik nu verplicht 365 aan te schaffen? Want ik wilde juist GEEN 365.
Of is er nog een andere oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:14
jotje66 schreef op maandag 5 september 2022 @ 16:30:
Op mijn laptop Office 2021 Professional Plus geinstalleerd. Was in de veronderstelling dat ook Teams in het pakket zat (kennelijk niet dus), want nu wordt ik na 60 minuten uit mijn vergadering gegooid.

Ben ik nu verplicht 365 aan te schaffen? Want ik wilde juist GEEN 365.
Of is er nog een andere oplossing?
Als je de consumenten versie van Teams gebruikt dan is 60 minuten inderdaad de limiet, Teams zit niet ingebakken in Office 2021 stand-alone.

Voor langere meetings heb je inderdaad MS365 nodig. Je kan een Microsoft Teams Essentials licentie afnemen, kan je tot 30 uur meeten in 1 sessie. Kost je in de btw 3,40 per maand.

[ Voor 9% gewijzigd door HKLM_ op 05-09-2022 16:37 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mats
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:13
Je kan ook een Microsoft Teams Essentials licentie afnemen: https://www.microsoft.com...vot%3Aprimaryr1&market=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De MS Teams infrastructuur is nu eenmaal gehost in de cloud met kosten voor MS per maand. Dat ze dat via een subscription model aan de man brengen is redelijk logisch (of je krijgt een gelimiteerde dienst)
Alles wat een online infra nodig heeft zal kosten per maand met zich mee brengen en dus dien je daar op 1 of andere manier voor te betalen. Je krijgt het niet mee in een of andere offline desktop suite