Toen ik gisteren met mijn GF naar de F1 zat te kijken via de Ziggo app op mijn TV shield moest ik er onwillekeurig aan terugdenken dat ik nog zeer klein in de vroege ochtend naar de verrichtingen van Ard Schenk op de OS van Saporro zat te kijken op een toenmalige beeldbuis. Regelmatig gingen er zwarte balken verticaal door het beeld waardoor je de actie even miste waarbij het idee geloof ik was dat een subtiele klap tegen de tv verbetering zou brengen. Nu, 50 jaar later, is het blijkbaar niet mogelijk om een veel bekeken programma uit te zenden zonder dat beeld en geluid minuten lang bevroren en of je de boel alleen op gang kon krijgen door (als het apparaat weer op de ab wilde reageren) de zender opnieuw te kiezen.
En het probleem is verder nooit aanwezig en was na de uitzending ook weer verdwenen dus nee, ik vind het niet nuttig om de stekkertjes en de draadjes te controleren. Gewoon jammer.
En het probleem is verder nooit aanwezig en was na de uitzending ook weer verdwenen dus nee, ik vind het niet nuttig om de stekkertjes en de draadjes te controleren. Gewoon jammer.
Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8