Afgelopen seizoen meerdere keren naar Walibi geweest. Na de eerste keer wat beter opgelet. En zag dat er maar één trein was bij sommige attracties. Bijvoorbeeld de Untamed. Hierdoor liepen de wachttijden enorm op. Er was ook geen onderhoud of iets, de tweede trein werd gewoon niet ingezet. Nu vroeg ik mij af wordt deze strategie ingezet om meer Fast Lane tickets te verkopen? Verschillen die ik zag: Op dagen dat er schoolreisjes waren draaide het park op volle kracht in weekenden buiten de vakanties maar één trein bij sommige attracties. Kinderen hebben toch geen budget om Fast Lane tickets te kopen en in weekenden gaan ouderen en bijvoorbeeld ouders misschien sneller overstag? Op drukke en niet drukke dagen waren de wachttijden even lang zo, omdat met één trein je dubbel zo lang kan wachten. Het viel mij op en ik vroeg mij gewoon af of dit een parameter is om mensen meer te laten betalen?
Verder weet ik niet hoe de Efteling bijvoorbeeld met dit soort dingen omgaat.
De virtuele wachrij vind ik een veel mooier systeem om meer geld te genereren, mensen wachten dan meer op de pleintjes en gaan eerder deelnemen aan betaalde spelletjes en kopen eerder eten, merchandise.
Verder weet ik niet hoe de Efteling bijvoorbeeld met dit soort dingen omgaat.
De virtuele wachrij vind ik een veel mooier systeem om meer geld te genereren, mensen wachten dan meer op de pleintjes en gaan eerder deelnemen aan betaalde spelletjes en kopen eerder eten, merchandise.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.