"Go Japan" meeting boven Breda

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenji[Koen]
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-05-2023
Hey, ik heb niet echt een idee waar ik dit kan vragen dus stel ik het maar hier.

Ik ga op 17 september naar "Go Japan", maar ik heb niet echt een "groepje" met mensen ook met auto's en zou graag eens zo een groepje joinen. Ik heb al heel wat gezocht en eerlijk gezegd niet echt iets gevonden.

Ik woon in Oost-Vlaanderen, dicht bij Dendermonde.
Zijn hier mensen dat toevallig wat clubjes weten ofso?

Ik ga af en toe naar meetings, maar mijn maten vinden dat ni echt interessant dus ga 90% van de keren alleen. En dat maakt de ervaring wat stommer. Idk hoe ik dat moet uitleggen.
(Ik rij een Honda prelude 5th gen, moesten jullie dat willen weten haha)

Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldie127
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-09 23:48
*knip*

[ Voor 90% gewijzigd door Standeman op 05-09-2022 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Misschien wat forums opzoeken en op die manier mensen vinden met dezelfde soort auto's ? Bijvoorbeeld op iets als Motor Forum kan je daar mensen vinden en afspreken voor ritten en meetings. Op die manier heb ik zelf vaak genoeg ritten gemaakt met nieuwe mensen. Ik gok dat dit er voor JDM wagens ook vast wel is. Anders gewoon gaan en met mensen gaan praten, maar via een forum kan je dus vast ook mensen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Je komt toch op een "site" met mensen die dezelfde interesse hebben? Hoe moeilijk is het om even over een motor of specifiek onderdeel te praten bij een auto die je interesseert? Of moet alles tegenwoordig eerst online geregeld worden :+

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Probeer het op een Hondaforum, of een FB-pagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:31
Zoek inderdaad een clubje of forum. Vroeger toen ik nog een Impreza had zat ik bij de Subaru Club Nederland. Daar zaten verschillende soorten mensen met diverse interesses. Dus er water tourritten en rijtrainingen/cursussen, maar ook meetings bij evenementen en bedrijven.

Al ben ik ook wel eens alleen naar een meeting geweest in Oosterhout, net boven Breda. En ik snap inderdaad dat het dan minder leuk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldie127
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18-09 23:48
Beetje jammer dat mijn post is verwijderd het betreft een hendel aan de middentunnel ipv de deur kant waarmee je de rugleuning van de passagier kan neerleggen bedoeld om makkelijk de achterbank te bereiken om iets op te leggen . In Japan kreeg de hendel al snel een bijnaam ik dacht dat prelude eigenaars het wel snapten. Rij zelf met een GS 300 van 2000
Maar of het nog lang gaat duren met de huidige kost.
Pagina: 1