Half-life server : WON authentication disablen ?

Pagina: 1
Acties:

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
yo tweakers,

Ik vroeg me af : een paar vrienden van me wilde mijn HL server joinen (over internet uiteraard ;) ), en mijn broer wilde die joinen vanaf mijn LAN ...

De eertse keer creeërde ik een LAN-game, maar toen kregen zei de boodschap dat ze geen LAN-game konden joinen, de 2de keer starte ik een internet-game, zij konden konden joinen, maar mijn broer moest langs WON (konme wel zien) en kon dus ook niet joinen, ik ken HL-proxy en weet dat het daarmee wel mogelijk is, maar stel nu dat ik met m'n hele netwerk (5 PC's) zou willen joinen, dat kan niet met HL-proxy !

HL zegt : "this server requirs you to validate through WON",
dus vroeg ik me af of de server admin dit ook zou kunnen afzetten ? ik hoop het alvast wel :)

Greetz en bedankt

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

IPX installeren en lan moet echt wel werken.. Anders hebben jullie allemaal niet dezelfde versies van half-life..

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Dieter
Dus, vanaf inet joinen ze me op TCP/IP en me LAN joint me over het IPX protocol ? ik ga het dadelijk testen ... ik hoop dat het werkt ... alvast bedankt

• aXe

aXe

[#]aXe

hmmm 2 dingen tegelijk... hmm dan kun je beter inet game doen en je broer dezelfde key geven als jouw als ie toch op lan zit.. meerdere pc's op lan kunnen dezelfde key gebruiken voor i-net.. als je tenminste 1 echte key hebt..

• Dieter
ok,

dus inet game gestart => vrienden van Inet zien me (uiteraard) mijn LAN ziet mijn TCP/IP game maar niet m'n IPX game ... nochthans, in de console zei HL me dat IPX wel degelijk gestart is ... weird weird, werkt dit wel ?

[update]
heb juist even getest of m'n lan m'n IPX kan joinen in een LAN-game ... niet dus, moet er dus iets verkeerd zijn met m'n IPX instellingen ...

IPX/SPX compatible protocol ; is dit de juiste ?
komt ook straight out of the box om het zo te zeggen, niks aan de instellingen, veranderd
[/update]

• aXe

aXe

[#]aXe

Moet je anders die gozer op de lan ff zelf een game laten maken en dan op je ip connecten in console... zal wel 192.168.0.x zijn. Moet werken...
dus dan connect 192.168.0.x (x is dus 1, 2, 3 etc. wat jou pc is met de server)

• Dieter
ok bedankt, ik doe het wel via HLproxy ...
Pagina: 1